måndag 2 augusti 2010

Ett med Naturen......




Jag måste få dela med mig av min morgon....

Vaknade tidigt av att A åkte till jobbet,
barnen sov hos mormor & morfar.....

Ensam hemma.
Ganska så härligt faktist. :)


Jag äter min frukost och åker ut hit.
Att vara i skogen 07.00 hör inte
direkt till vardagen.

Vilken underbar känsla!





Det känns som om jag är ensam i hela
universum...nästan iallafall!

Ljuset, så vackert.

En å annan fågelsång hörs.
Sen finns det stunder där i ensamheten
som känns lite läskigt oxå.

Att stå näsa mot näsa med älg eller björn
är inget jag ser fram emot direkt.





Sen rätt som det är, så står de bara där!
Skogens GULD!!





Jag känner mig Lyrisk och är
ETT MED NATUREN!

Efter 3 timmar tar jag mitt pick å pack
å åker hem!


Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Blir lite full i skratt, sa nämligen till Matta igår, -"Du jag tror jag hållre på att bli gammal", jag lägger mig tidigt och går upp tidigt före hela familjen och äter frukost och njuter innan resten vaknar, det är så mysigt med tidiga morgnar!! VAAA! Inget sommar med Ernst ! YEEES då missade jag ju inget! Tänkte kolla på datorn ikväll men både dator & tv är upptagna! Emelie & Lina kollar in skräckfilm JISSES! Sa till dem att Ernst är mycket BÄTTRE men fick inget svar, blickarna sa ALLT.....:-) Kram Malla

    SvaraRadera
  2. Ja det må jag säga, otroligt vackert när solen silar sina strålar mellan träden och så guldet! ♥

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt vackert. Vilken härlig känsla sedan att hitta kantarellerna. :)

    SvaraRadera