tisdag 3 augusti 2010

En dag på sjön












Igår hade vi en underbar dag på SJÖN
med korvgrillning på en ö, fiske och oslagbar
natur.
Tänk att allt blir så vackert vid vattnen.
Jag kan inte se mig mätt.
:)
8 abborrar fick vi med oss hem.
Vi hade en rolig dag med mycket skratt,
det blev extra kul när pappan i Familjen
(min man ) fick en fisk i pannan och
tappade åran.....????
( det går vilt till när barnen får napp....)
Öhhhh. Ja , det är faktist sant!
:D
Tur att han har vanan inne att paddla,
så vi kom ifatt åran..... ;)
Ha en bra dag.
Kram Linda


7 kommentarer:

  1. Hihihi, vad som helst kan verkligen hända när barnen får fisk. Tror jag är likadan själv å:))

    Mysigt när sjön ligger spegelblank

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder, vill gärna ha fler såna dagar. Börjar kännas att det är sensommar, men den kanske blir varm och fin.
    Kramis
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Meta abborre det är sommar det i år har jag sett ovanligt många som varit ute o metat,ha det så bra Nette

    SvaraRadera
  4. Jag förstår att ni hade en härlig dag.Vattnet är så fint när det är så där spegelblankt.
    Vilken härlig morgon du skriver om i förra inlägget. Mina morgonpromenader ger bästa tänkbara start på dagen :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Skön dag fick ni! Härliga minnen att leva på sen! ♥

    SvaraRadera
  6. Tack snälla för dina ord..ler stort!! Att fiska och åka bår är saker man minns hela livet.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Lovely! Vilket äventyr och vilka sötisar!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera