torsdag 29 juli 2010

Vispar!











Som sagt!
I Skåne fanns det MASSOR av Loppisar!
:)
Vi hade turen att hamna på en
GIGANTISK STOR dessutom,
plus alla andra som fanns precis överallt.
Tjihoooo!
den stora Loppisen lyckades jag hitta
de här gamla visparna.
Det var ingen tvekan om KÄRLEK vid
första ögonkastet.
Alla 4 blev MINA för en 5:a!!!!!!!!!
:DD
Min Mormor ler nog rätt ordentligt
bland molnen när hon ser vad som hänger
i köket. Det är en del från hennes
VÄVSTOL!
Passade perfekt till visparna & rivgärnen.
En Ernst nästan!
;)
Kram till alla Ni fina som tittar in.
Om Ni visste hur glad jag blir!
Linda

4 kommentarer:

  1. Härligt med billiga fynd. Tycker jag skymtar lika kakel som vårat i köket, fint.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med saker man gillar.....Ha en skön dag vännen Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Trevlig du! Kär i vispar! Har aldrig hört nån bedyra sin kärlek till vispar förr! ;o)

    SvaraRadera
  4. Hej Linda!

    Vilka härliga fynd! :) Loppis är verkligen sommar. De tycks sticka fram ur varenda buske under sommarmånaderna. Iallafall här nere i Skåne. :)

    Fiffigt med vävstolen. :)

    Ha det så bra!
    Kram Lotta

    SvaraRadera