torsdag 1 juli 2010

Stanna tiden....


(pion, min absoluta favorit)


(klocka Greengate, täcke Chic Antique, kudde N&K)






Jag är så Lycklig. :)

Det är Högsommar och min nedräkning
inför semestern har startat.
Snart är det en lång semester som
väntar.......

Härligt!

Ändå finns det något inom mig som
säger,
STANNA TIDEN!

Det blommar så vackert i Trädgården,
pionerna står i full blom och sprider
en doft som är gudomlig.
Jag njuter av dem ute OCH inne.

Barnen springer barfota på gräsmattan
och njuter i fulla drag av sommarlov.

:)

Livet är Fantastiskt.


Kram
Linda

7 kommentarer:

  1. Ljust nu känns det som tiden springer iväg alldeles för fort håller med.Stoppa tiden Nette

    SvaraRadera
  2. Ja nu är det bara så underbart.Bara älskar pioner.Ja nu blir man lycklig för mycket.Önskar dej en fin helg vännen .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Håller med, man borde trycka på stoppknappen, men ändå finns det alltid något i framtiden man längtar efter. Sån är människan! Härliga pioner! ♥

    SvaraRadera
  4. Heeeej, klart att jag kollade in ERNST, nu har sommaren börjat på allvar :-) hahahah
    Hungrig man blir när man kollar hans program:-) Och när man tittar in här också KÖTTFÄRSPIROGER MUUUUMS....kram till DIG!! //

    SvaraRadera
  5. Jag tänkte just på det här med tiden.
    Den här näst sista veckan på jobbet har bara svischat förbi.
    Hur fort ska då inte semestern gå !!

    Ha de bäst !!
    Nilla

    SvaraRadera
  6. Hej hopp.
    Sommaren går på i full fart, gäller och hänga med nu. Den här helgen ser ut och bli super, vilket väder. Jag har också upptäckt chic Antique, så fina saker danskarna gör.
    Trevlig helg
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Å så rosa fina pioner och andra bilder... tror nästan jag måste ta med mig kameran hem till
    dig ;) Pioner är så vackra och doftar så gott! De är nästan lika fina och bra som syrener... kanske vackrare att se på, men syren är ändå syren (och vår).

    Skönt med semester, jag har några veckor kvar att jobba och det känns tungt just nu när det är så bra väder. Men kanske solen stannar hela sommaren i år??!!! Hoppas hoppas.

    Ha det bra, kram!!

    SvaraRadera