torsdag 8 juli 2010

SEMESTER











Jag har en dröm, om en speciell plats.
En dröm om att Tillsammans med
min Familj,
hand i hand, promenera på en strand.
Plocka stenar, snäckor och bygga sandslott.

Se oss omkring, vackra hus, havet, loppisar,
båtar, äta gott och bara njuta av varandra.

Den drömmen har blivit verklighet.
Jag måste nästan nypa mig själv i armen.
Här och nu tar jag lite semester.
JAG är snart tillbaks igen.

Men först väntar något som jag har så
stora förväntningar på.

Österlen i 2veckor......
:)))

Jag ska få se Kivik, Ystad, Borrby strand.......

Livet kan inte vara bättre.

Puss å Kram på er alla.
Linda

12 kommentarer:

  1. Ha en underbar semester tillsammans med din familj!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt! Önskar dig en skön och avkopplande semester med din familj, det är du värd! Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Jättefin blomma och grattis till den fina semstertrippen! ♥

    SvaraRadera
  4. Vad det låter härligt.
    Ha en underbar semester.

    // Nilla

    SvaraRadera
  5. Åh du din lyckost!!! Jag blir vrål-avundsjuk, det låter så himla mysigt. Det ska jag säga till maken, får bli nästa ställe vi åker till också.
    He en underbar semester där nere.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Örsterlen är en fantastisk plats på jorden...massor med mysiga caféer och Lopisar!!
    Tro mig, jag vet...har bott i Malmö 10 år.
    Ha en underbar semester!!

    Kram Nettan (trogen besökare på din blogg)

    SvaraRadera
  7. Äntligen ! 1:A dagen på semestern, underbart!
    Dockn har jag en havererad dator, mindre kuuul, så lite semester ofrivillig DOCK FRÅN
    bloggandet men tittar in på en lånad.... Kram kram till dig! Malla

    SvaraRadera
  8. Hoppas att ni har en häääärlig semester! Kram kram Malin

    SvaraRadera
  9. Ja vi har det fint här nere på Österlen :)

    SvaraRadera
  10. Hoppas semestern fyller dina förväntningar Linda. Fina bilder...IGEN! Må gott.
    Kram Karlbojäntan i 18..

    SvaraRadera
  11. Hej Linda!

    Jag hoppas att ni har haft helt underbara veckor på Österlen och att det var lika härligt som du förväntade dig? :) Och ni kunde ju inte ha valt bättre veckor för vi har verkligen haft härligt sommarväder här i skåne de senaste veckorna. :)

    Ha det så bra i sommarvärmen! :)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  12. Åhhh, vad avis jag blir. Vi var där förra sommaren. Det är helt UNDERBART. Bodde vid Borrbystrand. Känns som man e utomlands. Då VET jag att du kommer att två sköna veckor.
    Kram Jessica

    SvaraRadera