tisdag 27 juli 2010

Minnen











Det finns en STOR längtan.
En längtan tillbaks till Skånes
stränder.

Bilderna talar ju för sig.......

Jag säger bara det, Vitemölla, Knäbäcken och
Sandhammaren.
( sandhammaren utsedd till Sveriges vackraste strand )

Sagoligt vackert.

Vi ses igen!
Det lovar jag.

Sen kan jag passa på att säga....

Viktoria, gissa om vi försökte hitta Öija,
Pelle Svanslös skylten, Handelsträdgården och
allt vad det var.....

Jag är ledsen över att vi inte Lyckades.
Men det blir fler gånger och då ska jag
hitta dig.
Ser fram emot att ge dig en kram.

För övrigt så kan jag bara säga,
Lyckos dig som bor i YSTAD.

Hur vackert som helst.


Kram på Er alla.
Linda

6 kommentarer:

  1. Instämmer - Skåne är en plats att längta tillbaka till

    SvaraRadera
  2. Förstår din längtan tillbaka... Var i dessa trakter förra sommaren och visst är där vackert! Tycker att Ystad är en av Sveriges finaste städer!

    SvaraRadera
  3. Nu har jag missat en hel del fina inlägg här.
    Vilka härliga bilder. Önskar att jag var på en sån strand och solen sken. Här öser regnet ner i dag.
    Fin ny header har du också!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Ser ut som om man får åka dit på husvagnssemester! ♥

    SvaraRadera
  5. Vad synd att ni inte hittade hit :( Men jag hoppas att ni hittar hit nästa gång :)

    Javisst har jag tur ;) Det är som ett litet paradis här och alltid så vackert.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åhhhh nu får jag ännu mer ont i magen.... :(
    Absolut ska jag ha en karta av Maria nästa gång.

    Det skulle vara så kul att bara få säga hej och se varann.
    Eller hur?

    Stor kram till dig.
    Linda

    SvaraRadera