fredag 18 juni 2010

Som ett brev på Posten.....


.....kom denna
VACKRA GAMLA DÖRR
hem till MIG!
:))




Jag är obeskrivligt Lycklig över den!
Tack A&M!
Som Ni ser alla i blogglandia så vill jag
gärna visa den för Er.
MEN det krävdes jobb för det kan jag säga.
Ensam "bubbade" jag ut den.
(jä...gt tung)
A hade vägrat att bära ut den för några
foton. Bäst att ta tag i saken själv.



Ut i Skog å Mark bland vackra
Lupiner,
grannarna höll på att sätta rödvinet i halsen.
Hej å Hå!
Slit å Släp!
Men det var det värt.
:))
Visst är den alldeles underbar?
Trevlig Fredagskväll.
Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Ja den är alldeles underbar.. Och själv är bäste dräng heter det ju, fast du skall ju akta din rygg..

    Ha nu en ljuvlig lördag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Med en bloggare som granne får man vara med om mycket. Mycket släpande och bärande blir det ju! Våra grannar har vant sig vid mina något konstiga vinklar och hyss. Men det var en underbar dörr, jag skulle vara överlycklig om jag hade en sån.
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Ja det var det verkligen värt - bilderna är jättefina! Lupinerna mot den dörren gör sig verkligen! Ha en skön söndag! ♥

    SvaraRadera