tisdag 15 juni 2010

Fynd!


(ett gigantiskt och underbart fat)


Nu har jag och A fyndat igen.
Jag bara bra saker och Andreas fyller på
med verktyg som han absolut INTE
hade innan.
Å andra sidan så fyller jag på rätt bra med
saker jag oxå. ;)



(visst är den vacker?)


När jag vann denna blev jag alldeles skakig.
Egentligen var det 2, men jag och min fina
vän M delade på dem. Å vips så blev vi
båda stolta ägare. :))






En sååååå FIN dunk fick jag oxå med mig
hem. I Köksträdgården har den
hamnat och passar alldeles utmärkt in där.


Ha det gott.
Kram
Linda

8 kommentarer:

  1. Det var fina fynd. Det fatet hade så fint mönster och röd färg. Och kantstödet till växterna, såna skulle jag vilja ha, ser så välordnat och snyggt ut.
    Ha en fin junidag
    Jag åker til jobbet nu snart.
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Wow, vad du fyndar !
    Fatet var verkligen jättefint.
    Ja allting. Åh, nu vill jag oxå iväg och finna fina saker. :)

    Ha de bäst !!
    Nilla

    SvaraRadera
  3. Hej! Och tack för hjälpen igår, nu är alla möbler grundade två gånger så kanske, kanske blir de klara till helgen ;o) Så snyggt blir det i allafall när det fula bruna blir vitt, vitt! Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  4. Hej! Och tack för hjälpen igår, nu är alla möbler grundade två gånger så kanske, kanske blir de klara till helgen ;o) De blir så fina i vitt, vitt i stället för den fula gamla bruna färgen! Fina loppisfynd! Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  5. Vilket fint fynd.Vilket härligt fat,vackert mönster och fin röd färg.Kantstödet var ju bara så fint blir fint och ser braut.Önskar dej en fin dag .kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Varför hittade jag inte såna fina saker när jag var på loppis i går ?! Jag tror jag saknar det där loppisögat...
    Kanske dina luktärter har börjat blomma nu ? ;0)
    Ha en fin dag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Men vilka fynd du har gjort!! Avundsjuk... ;)
    Fatet var jättefint och likaså dina andra "nya" saker.

    Ha en bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Åhhhh, vilka härliga fynd.. Grattis till dem :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera