tisdag 8 juni 2010

För bra för att vara SANT :)















I Helgen var vi på Gårdsauktion.
:)
Jisses så kul det var.
Vi hade kunnat köpa hela gården.
( Huset och allt där till. )
Typiskt familjen H.
Lite Smått å Gott kom vi hem med.
A med en suuuuuper BRA grill (hmm)
och ett stort gäng yxor. Jag kunde
såklart INTE säga så mycket om dem
med tanke på att jag kom hem med
en STOR packe med rostiga gamla
lyktor.
Alla lyktor som jag med glädje visar
idag, gav jag 40kronor för.
För bra för att vara SANT med
andra ord!
P&K
Linda



3 kommentarer:

  1. Vilket pris, så billigt.. Och snygga är de trots att det fattas glas i de flesta..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Ja det var billigt för en som gillar rostigt! ;o) Närapå gratis! Kommer att bli vackert när du tänder dem senare i sommar! Ha det gott! ♥

    SvaraRadera
  3. Ja men då gjorde ni båda lyckade affärer då :)
    Gårdsauktion hör sommaren till.Jag får hålla upp ögonen och se om det kommer någon här i vår närhet.
    Ha en fin dag! Kram Kicki

    SvaraRadera