fredag 14 maj 2010

Uteköket tar form


( ordpinnar Design by Vretinger )


Nu ni.
Uteköket har fått sin plats utanför växthuset
och börjar nu ta form.

:)

Nu är det bara solen, gasolköket och allt
gott som hör till sommaren som fattas.
För här ska det lagas mat och självklart
det bästa av allt.
KOKAS SAFT på nyplockade hallon &
jordgubbar.




( bord från Miljögården )


Jag är så himla lycklig för att det blev
verklighet med ett Utekök.
Det har varit en dröm i många år.
Nu har jag ett.

:D





En stor LÄNGTAN finns över att få sätta
igång. Just nu är det bara regnet som hindrar
mig.

;(

Men gräsmattan blir glad iallafall.

Ta hand om varandra.
Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Här har vi just nu en jätteglad gräsmatta, men inte jag. Nu står hoppet till morgondagen... men du kanske kan inviga ditt fina kök ändå. Det händer mycket, och fort hemma hos dig.
    Ha en finfin helg
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Superfint... Själv är det min dröm att ha växthus och allt som hör till och hoppas få det inom 2 år :)
    Ha det gott/ Annika

    SvaraRadera
  3. Det ser jätte fint ut. Hoppas att även du får bli glad (när det slutar regna) och att du får laga mycke god mat ute i sommar. Ser fram emot fler inlägg från denna sida urmysigt

    SvaraRadera