söndag 23 maj 2010

Sköna Söndag.










Söndagar med Familjen är det
bästa jag vet.
Finns det någon dag jag känner mig extra
Lycklig då är det denna dag.

En dag som är helig för oss, då vi alltid
försöker att göra saker tillsammans som
Familj.

:)

Idag har vi bakat så vi nästan slagit knut
på oss själva, hur nu det går till.
Men det gick bra och vi rodde all bakning i
hamn. Så nu har vi nyligen fikat med
kärt besök. (mormor & morfar)
På nybakta Vanilj♥.

Hur gott som helst.

Nu väntar ryggläge i soffan med trevlig
läsning. Inte så illa det heller faktist.

:)

Kram på er.
Linda

9 kommentarer:

  1. Det låter som en underbar söndag =)

    Hoppas du även får en fin vecka.

    Många kramar från mig //Malin

    SvaraRadera
  2. Har du plockat så fina och utslagna liljekonvaljer redan. Varje år brukar jag plocka en bukett, är nog snart dags nu då. Och vaniljhjärtan som är så gott.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Ser gott ut och speciellt festligt med liljekonvaljen! Jo söndagar är tillsammansdag! ♥

    SvaraRadera
  4. Ryggläge i soffan låter underbart.

    Ha de bäst !!
    Nilla

    SvaraRadera
  5. Suck vad gott det ser ut med vanilj hjärtan! Dreglar här nu *S*
    Jag älskar liljekonvaljer både att titta på och lukten är gudomlig:)
    Ha en bra start på nya veckan!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Så vackert med liljekonvaljer!
    Vaniljhjärtanen ser riktigt läckra ut :)
    Ha en fin kommande vecka!

    SvaraRadera
  7. Låter som en mysig söndag.Åååå vad underbart med liljekonvaljer luktar ju bara så gott.Önskar dej en skön kväll och en go start på nya veckan :Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Vaniljhjärtan som ärså goda... Mmmmm... Sugen blir jag..

    Ha nu en bra start på veckan..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. mmm vad det såg gott ut. Vilken fin blogg du har ska ta och läsa runt lite :)

    SvaraRadera