söndag 2 maj 2010

Livskvalite













Igår kväll satt jag i min ensamhet en stund
i Växthuset.

:)

Jag älskar att ha massor av folk runt om mig
och att vara social.
Men jag behöver även egentid.
En tid för mig själv, att bara vara.

Den tiden tog jag mig igår.
Ett glas rött, en nybakt chokladkaka ( såklart )
och ett par nummer av Magasinet.
Det var det som krävdes för att fylla på
batterierna.

Alldeles underbart.
Jag älskar Livet.
Tiden får gärna stanna här och nu.

A brukar skoja om att våra tjejer aldrig får
flytta hemifrån, de ska bo i ett hus på gården
som vi bor på senare i livet......

Vi får väl se hur det blir med den saken!
;)


Tack för att Du tittar in.
Jag blir lika glad varje gång.


Ta hand om varandra.
Kram
Linda

8 kommentarer:

  1. Nej, jag ville inte hhller att barnen skulle flytta hemifrån ... nu är det bara yngsta som tar studenten kvar hemma. Bara att hålla tummarna att det dröjer med flytt! *ler*

    SvaraRadera
  2. Egentid behöver vi alla, mer eller mindre, för att ladda batterier för att orka fortsätta..
    Din stund i växthuset lät mysig..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig stund du måste haft i växthuset.Det där får jag försöka någon gång :)
    Men det är absolut avkopplande med växthus, stressen rinner av när man öppnar dörren och går in dit.
    Ha en fin början på veckan! Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Härligt med egentid .Bara så skönt!!!!Fina bilder.Önskar dej en fin kväll Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Så fint du skriver och vilka underbara bilder du bjuder på....Önskar dig en Trevlig vecka! Vårkram till dig! Therese

    SvaraRadera
  6. Det där var mysig egentid och den stunden behöver vi alla! Hoppas du får en fin början på veckan nu! ♥

    SvaraRadera
  7. Åh, vad mysigt med en lugn stund för sig själv.
    Känner att det är precis vad jag skulle behöva. :-)
    Du har en jättefin blogg.

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  8. Egentid är något bland det bästa:) mumsig kaka du har bakat och vin är alltid gott!!!

    Syns imorgon! kram

    SvaraRadera