onsdag 12 maj 2010

Kan själv??????????????!!




Alltså ibland undrar jag........

HUR dum får jag bli egentligen.

Men jag kan själv. Så enkelt är det.

Imorse innan jobbet tänkte jag, jag hinner nog
till brädgården och köpa de 2 armeringsmattor
som jag väntat på en låååååååååååååång tid.

Det gjorde jag.
Men efter kanske 200meter med dessa j...a
"mattor" i handen, PÅ CYKELN!!

( jag vet )


Ja, då liksom sa det.
PANG!

Så låg jag, cykeln och armeringen där
på backen.

Halft död tar jag mig upp och till jobbet,
lite sen dock.........
...gåendes denna gång med cykeln och
"mattorna".

Inser ( eller mamma tvingar mig ) efter en
stund att jag måste nog till Akuten.

Efter 3timmar, så fick jag iallafall veta
att tummen och armen INTE var av.

:)

Nu är det kväll och jag är hemma, lite lätt
blåslagen.

Ett Tips!
Cykla aldrig med armeringsmatta!!

;((

Kram
Linda

8 kommentarer:

  1. Haha!!!

    Du får ursäkta för nu är jag nog lite oförskämd men jag kan riktigt se dig med matta och allt i fallet.
    Förövrigt har jag själv cyklat omkull utan matta och då var det bara ansiktet som tog stryk. När jag var till läkaren för min illröda ögonvita och blåslagna ansikte trodde han att jag blivit hustrumisshandlad.
    Man ska nog ta apostlahästarna ibland!!!

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Förlåt, men jag sitter här och skrattar, ( det gick ju trots allt BRA! ) men HUR tänkte du?! hhahha Lilla lilla vän, men ok jag tar emot tipset cykla aldrig med armeringsmatta......

    KRAM TILL DIG och PHUuu tur att det bara blev lite blåmärken......

    TREVLIG HELG..... Jag tittar förbi.... :-)

    SvaraRadera
  3. Jaa,hur tänkte jag?

    Förmodligen INTE alls.
    :(

    Nu är det Torsdagsmorgon och kroppen är riktigt mör.....

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Men du, bara och komma på och ta cykeln. Jag är imponerad att du tog dig fram, men med envishet går mycket!
    Ha nu en härlig helgtorsdag
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. 'Ska det bli fint,får man lida pin' hi...hii......eller hur var det nu...själv har jag cyklat med blomjordsäck,tio pelargonior,matkassar och en gardintång på cykeln.Ja det mesta går! var rädd om Dig! kram *piah*

    SvaraRadera
  6. Å, stackars dig! Tur att du inte bröt någonting i alla fall.
    Ha en skön kväll! Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Men kära du, ta det lugnt....Tur att det gick bra! Njuter av din vackra blombild i dag! Stor kram Maria

    SvaraRadera
  8. Helt i min anda - "hur svårt kan det va'?". Fast ibland får man nog inse att man inte tänkte riktigt hela vägen. Men det kunde ju gått... Hoppas du inte är alltför blåslagen, och ha en fortsatt trevlig helg!//kram maria

    SvaraRadera