måndag 31 maj 2010

Hopp!


( en av de vackraste vilda blommorna, hundkex )




( betonglykta, Design by Vretinger )






Jag älskar Livet.
För mig får det gärna stanna här & nu.
Såklart ingår min underbara Familj i
mitt rika Liv. Men det finns så mycket mer
som jag är Tacksam över.
Att se alla vackra blommmor som växer
i våra dikeskanter, hur vackert det är i
vårt land........
Jag kan skriva hur mycket som helst, men
då får ni Tennisarm av allt scrollande, så
jag låter bli.
;)
Jag har allt jag vill ha. ( nästan )
Det är bara en sak som fattas mig.
Men någon gång i Livet hoppas jag att min
önskan blir uppfylld.
Det finns Hopp.
Om det inte sker nu, så vet jag att det
kommer att ske senare i Livet.
Ha en fin dag.
Kram
Linda

5 kommentarer:

  1. Ja nu blev man ju nyfiken, hoppas din dröm blir uppfylld. Det var fint det du skrev.
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Man blir glad av din positivitet :-D

    Vackra bilder..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej vännen visst är det underbart ute nu! Vad nyfiken jag blir hoppas din dröm blir sann! Må så gott kramar från Maria

    SvaraRadera
  4. Tänk om gemene man tänkte lite mer som dig, och var lite mer tacksamma.. ;)

    Hoppas du får det du önskar dig, drömmar brukar uppfyllas, ibland gäller det att jobba lite hårdare för att man ska kunna nå dom, och så lite tur ibland också!

    kram söta du!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vad fint du skrev, hoppas bara att du får det du önskar dig. Dom där betonglyktorna var jättefina!

    Ha en bra dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera