tisdag 11 maj 2010

Glädje


( fina sommarblommor finns i butiken )

Hej på er alla fina Bloggare som tittar in!

Idag är det en riktigt HÄRLIG dag.

GLÄDJENS dag minsann.

Om Ni visste vad som hänt.
:D





MAGNOLIANS KNOPPAR!!!
:)

Se vad som hänt med dem.

Jag blev alldeles skakig när jag såg den.
Ringde såklart till MIA med en gång.
Såklart hade hon jobbat natt, så hon sov....

Typiskt mig. Förlåt vännen.
MEN jag hade ju något jätteviktigt att
berätta!






När en Magnolia ska till att blomma för
första gången. Då är det tillåtet att ringa och
väcka sin bästa vän för att tala om det
roliga!

Eller hur?

Grejen är den.
Nu när denna Magnolian trivs så bra på sin
plats, så är det ett MÅSTE att få en uteplats
intill den.

Jag har börjat gräva....... :))

A kommer inte att göra vågen.
Det är ett som är säkert.

Men jag tänkte preppa grillen till han
kommer hem, för att väga upp det hela lite.

Tror ni jag lyckas?

Nä, nu ropar spaden igen.

Lyckliga jag.

Puss på Er.
Linda

10 kommentarer:

  1. Ljuvliga bilder...Förstår att du är lycklig! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder...Förstår att du är lycklig! Vårkramar Therese

    SvaraRadera
  3. Oj, det låter intressant! Jag borde gå blomkurs hos dig! ♥

    SvaraRadera
  4. Så klart blev jag jätte glad när du ringde! (jag var vaken fast jag lät ny/yrvaken :) )

    Den kommer blomma helt underbart och jag förstår att du är lycklig ♥

    Det blir kanon med en uteplats intill den och A kan väl få en travronden(el vad det heter) å något svalt att dricka så njuter han han säkert också av den nya uteplatsen. Jag bjuder in mig själv att sitta där en stund och njuta av underverket...

    Jag känner STOR glädje med dig min underbara VÄN!

    Kram M.

    SvaraRadera
  5. Jag tror det räcker med att ladda grillen för att han skall smälta och gå på din linje ;-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder.Klart man vill dela med sig till hela världen.Önskar dej en skön kväll Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  7. hahah det verkar lätt att göra DIG GLAD hihih kram
    och TACK för studiebesöket i trädgården, jag är imponerad av ditt jobb där, verkligen och avis.....KRAM KRAM Malla

    SvaraRadera
  8. En blogg med mycket tittgodis!!! Och vilka läckra gamla skridskor!! Mari.

    SvaraRadera
  9. Jag gör vågen! Jag tycker du är superduktig som tar tag i sånt själv. Och vilken glädje när din magnolia snart blommar, kommer och bli så vackert. Här har det börjat spöregna, är nog helgvädret som dragit in!
    Ha en fin långhelg
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera