söndag 9 maj 2010

Farmors vind....





Vi har hälsat på hos min farmor idag. :)

Vi tog med henne upp på vinden för att se
vad som fanns i gömmorna.
Hon har inte varit där på 10år, så nu
var det dags.

Det fanns ju en del. Som jag förstod.
En hel del hamnade på önskelistan, lika
mycket hamnade i containern om JAG fick
välja. Men INTE farmor.

Som Ni ser fick jag med mig en
Sockerlåda.
:)




( två underbara trasmattor, en till väntar på mig :) )



Sen detta fynd som jag absolut ville ha med
mig hem. En jätteblomlåda i ZINK!!
:)
Ska bara ta högtryckstvätten så den gräsgröna
kulören försvinner på den.
:)
När jag visade farmor denna och sa att jag ville
ha den, då trodde hon att gått å blivit sjuk
på kuppen......
Hon blev mer än glad om jag tog den, hon hade
laddat för att ta den till containern....???????????
Men hallå.
Tur att jag hann före!
:D
Sen var det 1 speciell grej till.
Den visar jag en annan dag.....
Ta hand om varandra.
Kram
Linda

5 kommentarer:

  1. Vilka fynd! Härliga saker.
    Jag skulle gärna besöka min farmors vind, misstänker att det kan finnas en hel del roliga saker där ;o)
    Ha en fin start på veckan! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Det är ju såna ställen man gör dom bästa fynden, den blomlådan kommer och bli himla fin. Hoppas du visar när du fixat till den och planterat.
    Ha en bra vecka
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Din turdag vad jag kan se! Ha en skön början på veckan! ♥

    SvaraRadera
  4. Men vilka fynd.Härligt med gamla saker. Lena/isis

    SvaraRadera
  5. Vilka fynd.
    Sockerlådan är jag riktigt avundsjuk på. :-)
    Den enas skräp är den andres fynd.
    Rätt härligt.

    Nilla

    SvaraRadera