tisdag 25 maj 2010

Drömmar


(köksträdgård)


Att bara få vara.
Att i lugn och ro, andas sommardoft,
få sitta i Trädgården
och bara försvinna i DRÖMMAR......

Guuud så härligt!
:)

Eller hur?

Drömmar är ju helt fantastiskt.
En del blir verklighet, andra inte.

Köksträdgård har varit en dröm för mig
i måååååånga år. Nu har jag en, vilket jag
är väldigt Lycklig över.
Många drömmar finns fortfarande kvar.

Det handlar om att våga ta steget.
Visst, ibland måste vi backa, men inte alltid.
Då är det bara att våga, att tuta å köra! ;)



kram
Linda

5 kommentarer:

  1. Vilket härligt inlägg.Tankvärda ord.Söt skylt.Önskar dej en fin dag kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Drömma behöver vi alla göra lite då och då!

    Vilket mysig blogg du har!

    Kram,
    Angelica

    SvaraRadera
  3. Visst är det så. Ibland får man backa ett steg för att komma två steg framåt. Drömmar är inget som kommer till dig på natten utan något som håller dig vaken! ♥

    SvaraRadera
  4. Så rätt du har... men så svårt det kan vara ibland att våga... Jag har i alla fall äntligen gjort något som jag drömt om länge (tyvärr måste det vara en hemlis en stund till) men det är något jag har önskat mig länge och nu ska det förhoppningsvis äntligen bli av!!! Så glad och stolt man blir över sig själv när man vågar, eller hur?! Man borde kanske våga lite oftare...

    Ha en bra vecka!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Ann-Louise,det låter spännande!
    :)

    Du får dela med dig när du kan.
    Kram
    Linda

    SvaraRadera