torsdag 29 april 2010

Vänner!


Nya Vänner kom i ett Paket med Posten
idag till butiken.
:)
På en skala, hur SÖT får man bli egentligen?
Om jag ens skulle vara i närheten av lika söt,
ja då skulle jag oxå sträcka på halsen så gott
det gick.
Jag vet inte om jag kan vara utan en sån här.
Vi har liksom connectat lite med varann......





Kaninfamiljen har blivit större,
några nyss hemkomna från
WOODSTOCK.
Bebisar har de med sig hem oxå. ;D




Å Trillingarna de bara njuter av att de
äntligen kommit HEM!
Jobbig resa det där från Danmark.
Nu ska jag fortsätta med mitt.
Ha en alldeles underbar Valborgsmässoafton
Kära vänner.
Det ska jag och min Familj ha.
:)
Kram på er ALLA.
Linda


7 kommentarer:

  1. Tack för grattishälsningen. Så jättesöta giraffer, kaninerna har fått konkurrens. Ursöta klänningar på kaninerna också, så fina vårnyheter du packar upp.
    Ha en härlig valborg
    Vårkram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilka söta giraffer och kaniner.Vad mycket fina vårnyheter du plockar upp.Önskar dej en skön kväll Kramar Rita♥

    SvaraRadera
  3. Alltid kul med nya vänner!
    Så söta så... och vi som är i behov av en 1-års present till lilla Ellen :) moster måste nog komma förbi någon dag och kolla in dessa godingar.

    Ha en skön Valbog önskar vi i Villa Smedsbo!

    Kram M.♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Härliga vänner från Danmark! Njut nu av den underbara Valborg! ♥

    SvaraRadera
  5. Jag tror jag döööör, så underbara!
    Kram A

    SvaraRadera
  6. MIA!!!!!!

    HUUUUUUUUUUUUUR KUNDE DU FÅ TILL HJÄRTAN?????

    Förklaring Tack!
    ;)

    TUSEN TACK för påsen,gissa om hon blev glad?
    :D

    En alldeles perfekt present.

    Trevlig Helg till er med.
    Puss å Kram

    SvaraRadera