söndag 4 april 2010

Välkomna Hem!




Hemma igen och den sanna verkligheten
har bara börjat!

Visst var det sann verklighet redan igår i
Hälsingland. Jag drog med mig A ut på en
promenad. Vad han inte visste var att vi
skulle ut på jakt.
På jakt efter björkskott.

Jo visst, det är så sant som det kan bli!





Jag hade bestämt mig för att frakta hem
lite träd helt enkelt.
Björkar i bilen är väl inte helt skadat?

Tänkte väl det!

Tro nu inte att det var STORA björkar,
nä de var lite lagom stora.
Visserligen längre än mig och då ska Ni veta
att jag är mindre stolt över mina 159.5!

Det blev väl en sisådär 10-12 stycken.









A är ju rätt van så han gjorde nog rätt i
att inte kommentera min jakt.

Jag skötte packningen, var liksom lika bra det.
Bra gick det!

Nu ligger de här hemma till kommande
ändamål..........

Vad mer som fanns här hemma och väntade
på oss, var dessa ljuvliga
SNÖDROPPAR!

De bara stod där och sa,
VÄLKOMNA HEM!

;)


Kram
Linda

8 kommentarer:

  1. Jamen precis VÄLKOMNA HEM... :-) Nu drar vi igång VÅREN.... KRAM Malla

    SvaraRadera
  2. Malin det låter strålande!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Björkar och snödroppar låter mer än bra! ♥

    SvaraRadera
  4. Välkomna hem.. Man undrar ju vad som skall ske med björkarna..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Det ska bli roligt och se vad du hittar på med småbjörkarna.
    Ha det gott
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Tänk att bli välkomnad av snödroppar! Det låter underbart. Får man fråga vad ska du göra med björkarna ?
    Ha en skön annandag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Ja,jag undrar också va du ska med alla björkar till.Du har kunnat åkt till Dalergränd o hämtat.Finns i massor där:)

    SvaraRadera
  8. LENA,PERFEKT. Jag behöver fler!

    :)

    Kram
    Linda

    SvaraRadera