söndag 18 april 2010

Ursäkta mig........




.....men fan vad glad jag är!
:D
Det finns många riktigt Lyckliga dagar i
mitt Liv.
Denna är en av dem.
:D




( hissgardin 295:-, finns i butiken )

VÄXTHUSET ÄR KLART!
Det är nästan så jag har gråtit.
A har fått 1000 kramar av mig idag. Nästan
så jag tror att han tycker det var värt ALLT
slit för dessa kramar.
Men det finns en sak som bekymrar mig.
Eller egentligen INTE mig, men som kommer
ge rynkor i pannan på A.
Det är denna vackra gardin som jag hängt i
taket i Växthuset.
Jag väntar med spänning på en kommentar
från honom.....







( om ni inte satt näsan i en scilla tidigare så
är det dags nu, doftar som en dröm )


( hjärta av hängbjörk )
Å andra sidan kanske han blir så matt
att han inte ens orkar kommentera den.
Han är liksom van med mig och alla mina
ideèr. Vissa bättre än andra.
:)




Jag är iallafall den Lyckligaste på denna
jord idag, det är ett som är säkert.
TACK A, min älskade vän och man.
:)
Puss å Kram
Linda

10 kommentarer:

  1. Jag förstår att du är lycklig! Gardinen kan ju behövas för att skydda växterna från allt för starkt solljus.
    Jag har också tillbringat lite tid i vårt växthus i dag.Härligt varmt och skönt där inne!
    Ha en fin kommande vecka!

    SvaraRadera
  2. Förstår din lycka.Ett växthus är min dröm också. Mysigt du verkar ha inne i det. Ser fram emot fler bilder. Härlig hängbjörkhjärta:) Lena/isis

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag förstår att du är lycklig,själv är jag också det i dag.När jag kom hem från jobbet så var min man i full färd med att göra rent i växthuset,själv gick jag ut och grävde upp en rabatt för mina Kantnepeta.Det är sant att man blir en ny människa när man påtar i trädgården. Tack för inspirationen du gav mej. Lena

    SvaraRadera
  4. Nämen Hej Lena.

    Hahaaa, Tack själv för de fina orden.
    Jag lever på dem än.

    Visst är det så.För mig är det verkligen som balsam att få vara i trädgården.
    Underbart.

    Hoppas vi ses på Tisdag så du kan gå hem å gotta dig med Magasinet.

    Bamsekram från en tidigare granne

    SvaraRadera
  5. Såååå fint det blev.. Förstår att du är väldigt glad och lycklig :-D

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Grattis till växthuset! Du har orsak att vara den lyckligaste nu. Ha en skön dag! ♥

    SvaraRadera
  7. Underbart!!!
    Kan tro du är lycklig, jag minns tårarna i vintras när snön blev för tung. Klart A gillar att slita lite (eller Mycket) för din skull :)

    Det blev kanon snyggt med gardinen! jag tittar in i morgon och njuter en stund i växthuset.

    Kram M.

    SvaraRadera
  8. Åhhhh, jag är SÅ himla GLAD för din skull! Jag vet verkligen vad växthuset betydde för dig! :-)

    Ja, ibland är livet gott......
    Många glada kramar från mig !!

    SvaraRadera
  9. Vilket stort och fint växthus.

    // Nilla

    SvaraRadera
  10. Va underbart härligt att kunna sitta och njuta och drömma sig bort bland växter och ljuvlig dekoration.Ser jätte fint ut!/Mia

    SvaraRadera