söndag 25 april 2010

Trädgårdsliv


( luktärt i toarullar )


( jag har slagit ett rekord denna vår 46 fröpåsar???? )





Trädgård är ett av bästa och härligaste
orden jag vet.
För mig är det verkligen ren LYCKA att
vara där, oavsett om det är att kratta, rensa,
klippa gräs, så frön, läsa en tidning.......
Hela helgen har vi tillbringat i Trädgården.
A snickrar på taket samtidigt som jag och
barnen gräver i vår nya
Köksträdgård.
De känner redan STOR glädje av att gå på
alla gångar som vi gjort.
Vad ska de då tycka när allt växer och det börjar
bli dags att skörda?
Nu ropar John Blund.
Jag längtar redan till jag får hoppa i stövlarna
nästa gång........
:)
Kram på Er.
Linda

2 kommentarer:

  1. Alltså KÖKSTRÄDGÅRD?! Jag är såå nyfiken, jag bara måste få komma på ett "studiebesök" ......kram kram Malla

    SvaraRadera
  2. Absolut.
    Studiebesök tar vi gärna emot!

    ;)

    Kram

    SvaraRadera