lördag 24 april 2010

Planteringsbord













Jag har tillverkat ett
Planteringsbord.

Dum som jag är ser jag nu att jag inte fick med
en helhetsbild på bordet, men det kommer
en annan dag.

Grejen är den att stommen till bordet, har jag
sett slängt i skogen. Jag har försökt blinka
med allt jag har för att jag och A skulle åka
och hämta det.
MEN som ni förstår ligger det INTE
som första prio för honom.

HALLÅ!!

Visst han lägger om vårat tak just nu, MEN
en planteringsbänk är ju jätteviktig.

;D

Sagt å gjort, jag har hämtat den själv!
Varför gjorde jag inte det från början?

Sen har jag snickrat ihop gamla brädor till
skiva och målat dem lite hastigt å slarvigt!

:)

KLART!

Jag lovar en bättre bild en annan dag.

Nu ska ta tag i Köksträdgården
igen som börjar ta form.

JIPPI!!

:))


Solen skiner och jag hoppas Du får en
fortsatt fin Helg.

STOR kram
Linda







3 kommentarer:

  1. Härligt med planteringsbord. Det blev alltså enligt principen "bra kvinna reder sig själv" med ditt bord :)
    Nu ska jag straxt ut och ställa mig vid mitt planteringsbord i växthuset.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Ser jättefint ut..
    Ibland är själv bäste dräng ;-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Blir jättenyfiken på vad du hittat i skogen till bordet. Blev jättebra med dina målade plankor. Du får ut och ta foto nu..
    Ha en fin söndag
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera