torsdag 1 april 2010

Påskfint!

Skärtorsdag.




Idag bjuder jag Er på mer bilder om
Påskfint!
Håll tillgodo!




En krans på dörren är ett måste för mig.
Jag ändrar den efter säsong och lust.
Så här i påsktider tyckte jag det passade bra
med en rejäl näve hängbjörk som
hänger ner från kransen.
Sen såklart hängde jag några ÄGG i oxå.
Äggen hittar du i butiken 10:-/styck.
Det stora hjärtat hänger alltid i kransen.
Finns i min butik, 95:-





Några vaktelägg pryder en murgröna i
kruka som står på trappen.
Önskar dig en fin start på Påsken.
Kram
Linda



10 kommentarer:

  1. Tjenixen. Fint, fint. Som vanligt hos dig!!
    Jag känner mig bättre idag så jag drar till blåkulla efter middan... skaru me eller? Ta en allergitablett så kan du låna Polly att ha på kvasten...
    Kram/ kärringen

    SvaraRadera
  2. Tjena! Bilderna blev lite mörka, gjorde ingenting åt dem faktiskt MEN om du vill ha dessa bilder bör jag ljusa upp dem, fixa underrubriken SEN är den sååå FIN.....kram Malla

    SvaraRadera
  3. Klart jag följer med!

    Kram från en annan KÄRRING.
    :)

    SvaraRadera
  4. Hej hopp Malin!

    TACK!

    Du är bäst!
    :)

    Kram från mig

    SvaraRadera
  5. Och nu kom jag på att jag glömt dörrkrans! Men det har snöat här idag, annars hade jag fått knalla iväg och plocka björkris. Jättefint påskpyntat hos dig.
    Glad Påsk vännen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Verkligen påskfint! Njut nu av helgen! Glad Påsk! ♥

    SvaraRadera
  7. Shit, va avis jag blir på ditt fina fixande med kransar på dörren , ute krukor m.m KANONFINT, verkligen! Glad Påsk ! Malla

    SvaraRadera
  8. Så fint du påskpyntar :o) Hoppas ni får en fin påsk! Kram Lina

    SvaraRadera
  9. Tur att man i alla fall kan få lite påskfint när man tittar på din blogg. Här är det inte mycket som hunnits med. Påskriset ligger fortfarande på trappen, inte helt klar med påskpyntandet alltså... Ha en härlig helg! Kram Sofia

    SvaraRadera