söndag 11 april 2010

Min Familj!




Det finns många personer runt om Mig som betyder
väldigt mycket.

MEN Min Familj, är de som jag såklart Älskar över
ALLT annat.

Vi Älskar att göra saker tillsammans, precis som
vilken familj som helst.

Sen finns det saker som vi gärna gör så mycket som
vi bara kan. Det är precis vad vi ska göra nu.

Denna gång tänkte jag låta datorn vara kvar hemma.
Jag ska bara vara med min underbara FAMILJ.

Gissa om de kommer bli chockade över att den blir
kvar?!



Ha det gott och ta hand om varandra.
Hörs om ett tag igen, hoppas jag.
:)


Puss & Kram
Linda




7 kommentarer:

  1. Vad du än gör och var du än är så hoppas jag du har roligt.
    Hörs när du kommer hem.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Ha en bra dag med familjen.. Det behöver man ibland..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vilken underbart vacker bild på bellis.
    Ta hand om din familj! Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Visst är familjen det bästa man har och dem man gillar bäst att få vara tillsammans med. Får se nu vad ni har hittat på! ♥

    SvaraRadera
  5. Tjenixen, hoppas att ni hade en fantastisk dag du och dina 3...
    Hörs i veckan! (hoppas jag) KRAM/ A

    SvaraRadera
  6. JA men helt rätt ibland behöver man vila från datorn som tar mycket tid från bla familjen! Hoppas att ni har det skönt nu! Saknar dig här men jag vet ju att du snart är tillbaka ....:-) KRAM KRAM Malla

    SvaraRadera