tisdag 20 april 2010

Livet är underbart!














Det första spadtaget till
Köksträdgården
är gjort.

Åhhhh vad jag älskar VÅR och doften av
jord. Här mår jag sååå himla bra, det finns
så mycket i mig och jag vill så otroligt mycket
när jag är i Trädgården.

Barnen och jag gjorde en låda som ska har
fönster över sig, tanken är att det är
Jordgubbar
som ska planteras i lådan. Då fungerar glaset
som extra värme och skydd mot fåglarna.

Snyggt och Praktist!
:)

Näää, nu ska det planeras lite igen för denna
Köksträdgård ska bli större......

:)

Puss på Er.
Linda

3 kommentarer:

  1. Bra ide´att ha fönster över jordgubbslandet ! De kommer säkert tidigt igång och fåglarna vill ju alltid kalasa på de goda jordgubbarna.
    Lycka till med jobbet i trädgården!

    SvaraRadera
  2. Våren är härlig men våren har pausat ett tag här i Olofström.. Det vräker ner snö just nu :-(

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Usch!

    Fy gale..............

    det är skitkallt här så då kanske snön är på gång här oxå!

    :(((((((((((((((

    Kram till dig

    SvaraRadera