tisdag 6 april 2010

Glömska och TÄVLING!



( nytt från Maison belle finns i butiken nu, diskmedel
89:- )




Tänk att jag har lyckats GLÖMMA!

Glömma att jag precis vid den här tiden
för 1-årsedan skapade denna blogg.

Egentligen tar jag i rätt ordentligt när
jag skriver att JAG skapade den.
Det var en gammal skolkamrat till mig
som undrade varför jag inte började att
BLOGGA!




( medicinlåda 195:-, korg 225:-, servett 35:- )



Jag kunde INTE, visste liksom inte.
Hur sjutton bloggar man?

Tack Sofia för att Du hjälpte mig.
:)

Tack Malin för att Du hjälper mig. Det är
hon som hjälpt mig med min snygga Header.
För där förstår Ni, där går gränsen för
vad jag klarar av.



( golvrengöring med oslagbar doft 115:- )


Så därför tänkte jag ha en liten Tävling igen.
Klart jag ska fira 1-års jubileum.

Fattas annars!

Ni Tävlar om en LJUVLIG
Handcreme från
Maison Belle till ett värde av 119:-




På Lördag vet Ni vinnaren.

Lycka Till allesammans.

Kram
Linda

32 kommentarer:

  1. Hej Linda!
    Tur att du började blogga för jag måste säga att jag får mig alltid ett gott skratt och blir på bra humör när jag läser den! Och nu tänker jag dessutom vara med och tävla för alla första gången i bloggsammanhang!! Hoppas allt är bra med er och att ni hade en skön påsk. Söta påskkärringar hade ni hemma iallafall! Sköt om dig, kram Millis

    SvaraRadera
  2. Grattis! Självklart är jag med och tävlar. Ha det gott!

    // Pernilla

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till 1 år!
    Är jag först?Kanske betyder tur???
    Jag vill gärna vara med och tävla om en härlig handcreme.Det behövs till nariga vinterhänder....
    Hoppas nu på lyckan...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Grattis till första året!
    Vill gärna vara med å tävla om dom ljuvliga produkterna.
    Saronsros@live.se
    Kram Lena.

    SvaraRadera
  5. Grattis till det jubileet och jag vill ju så klart vara med och tävla! ~Ann-Lis

    SvaraRadera
  6. Halloj där...
    Vilken TUR att du började blogga...gillar din blogg jättemycket...=)))
    Klaart jag e med i din tävling!
    Kraamizar Git

    SvaraRadera
  7. Ja du Linda! Tänk vilken talang som blommade ut i bloggvärlden. Du har en jättefin blogg men både inspiration och smittande skratt.
    Jag är med och tävlar absolut. Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Gratulerer med ettårsjubileum!

    Jeg blir veldig gjerne med, og benytter anledningen til å ønske deg en fortsatt fin uke. :o)

    SvaraRadera
  9. Tjena Linda, du har ju ändrat igen... du e sååå duktig! Superfint!
    Kram vännen, Annika

    SvaraRadera
  10. Då är jag med och håller tummarna för att jag har tur på lördag! :-) Har du även fått in handtvål nu? Ses till helgen. Kram Karolin

    SvaraRadera
  11. Anna Möllerstentisdag, 06 april, 2010

    Håller med alla föregående talare!! TACK! för att DU bloggar! Man blir så inspirerad.. KRAM

    SvaraRadera
  12. Grattis till ett fint bloggår, hoppas du fortsätter länge till. Alltid roligt och titta in till dig. Jag kan inte heller göra header, det får sonen göra!
    Ha en fin vecka
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  13. Grattis till ditt första år med bloggen! Jag vill absolut vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  14. Grattis på 1 årsdagen;) Jag vill gärna vara med och tävla!

    SvaraRadera
  15. Hallå där bruden! Jag är tacksam att du bloggar och självklart vill jag vara med i din tävling!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  16. Grattis till 1-års bloggande. Första gången jag är här men absolut inte sista.
    Så jag vill också gärna vara med i tävlingen.
    Ha de bra! Maj-Gun

    SvaraRadera
  17. Grattis från en ny besökare ;)
    Vill tävla hos dig ... och kommer gärna igen!
    Trevlig blogg!

    ~ Vivan

    SvaraRadera
  18. hej grattis till 1 år!! sån mysig blogg! jag vill gärna vara med å tävla. helene

    SvaraRadera
  19. Grattis till ettårs jubiléet självklart vill jag vara med o tävla o helst vinna förstås <3

    Kram Milo

    SvaraRadera
  20. GRATTIS till ditt jubileum!!
    Själv är jag såå otroligt glad och tacksam för att jag får ta del av din vardag, dina underbara inspererande bilder och din fantastiska humor. TACK Linda!!
    Självklart vill jag vara med och tävla igen, och jag länkar såklart på min facebook!!
    Kram från Nettan <3 (nettanhallberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  21. Grattis till ditt första år som bloggare.. Snart min tur att fira året med :-)
    Tävlingen vill man ju vara med i så klart..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  22. Gratulerer med det første året. Du har en fin blogg. Og jeg vil gjerne være med i tevlingen din.

    Hilsn Fama, Norge

    anihaarb@online.no

    SvaraRadera
  23. Hej!!! Vilken härlig blogg du har,jätte fin!!! Ska bli väldigt roligt att följa:) Jag är gärna med i din tävling jag också.../Mvh Mia

    SvaraRadera
  24. ho hoho hihi BLOGGPOLARE!!! TACK för berömmet!!
    Den blev ju bra, headern!! :-) 1 år jösses är det så länge ?! Tiden går fort när man har roligt!
    Kram på DIG!!!! Malla

    SvaraRadera
  25. Hej! Mmmm, ja e gärna med & tävlar om det bästa:-) Kram Sofie.S från Moren;-)

    SvaraRadera
  26. Det låter verkligen toppen att få vinna den efter att man varit ute och hållt på i jorden blir händerna torra.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  27. Åhh, jag vill självklart vara med och tävla. Har ingen blogg men hoppas det går bra ändå!

    Soliga Hälsningar från
    Tess!!!

    SvaraRadera
  28. Tjoho! Gillar både din blogg å lilla butik så jag vill gärna vara m å tävla! Kram Jessica Henriksson

    SvaraRadera
  29. Hejsan! Klart man vill va med och tävla om den handcremen som verkligen luktade smaskens :) Nu har jag lagt till din blogg i favvolistan!! Gillar den och så även din supersöta butik :) MVH/ Camilla Wallin

    SvaraRadera
  30. hej min härliga vän!! Klart jag vill vara med och tävla, tänk att du haft bloggen 1-år!! och du, kom du ihåg att jag smygläste den i början.. ;-) hihi Kram soffi-propp

    SvaraRadera
  31. Idag har jag städat och putsat. Luktar gudomligt nu! Barnen vill också vara med och städa nu. Ångrar lite att jag inte köpte handcremen, så jag gör ett försök och tävlar om den :-) Kram

    SvaraRadera
  32. Hej! Jag älskar dina rengöringsmedel som du vet. =) Så den där handkrämen vill jag gärna var med och tävla om. Nu pryder rishjärtat min dörr! Så fint. Mvh Lena Wallin

    SvaraRadera