torsdag 22 april 2010

Favorit!




Sophora ( läs Sofora ) är en STOR
favorit hos mig.
Ett underbart träd som växer så
det står härligan till om Du bara ger den
Kärlek.
Med det menar jag, vatten och ljus!

Inte så svårt, eller hur?

Våga prova nästa gång du ser ett i handeln.





Ni som provat Maison Belle, vet ju
att det är superbra grejer. För mig har MB
blivit en STOR FAVORIT!

:)

Det finns även tvätt och sköljmedel, gör
tvätten mjuk å skön med en svag härlig doft.

Ett nöje att använda den.
Den har ett pris av 139:-, flaskan.
På Lördag tänkte jag ha en liten special i butiken,
på just dessa.

89:- flaskan är det som gäller då.

Först till kvarn.............

Jag önskar er alla en skön Torsdag.


P & K
Linda

5 kommentarer:

  1. Förstår att du gillar Sophoran - så himla fin.

    Fin utstrålning (om man nu kan säga så om växter). :)

    Soliga hälsningar!

    SvaraRadera
  2. Har aldrig haft en sån växt, men den är fint grön och luftigt skir, jättefin. Så bra pris du har på flaskorna.
    Ha en härlig dag
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Vilken otroligt vacker växt!
    Gillar ju de där produkterna skarpt!
    Njut av kvällen! ♥

    SvaraRadera
  4. Jättefin den där Sophoran! Men det är säkert en växt som kräver ganska stort utrymme.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Det där trädet skall jag hålla i minnet..

    Ha nu en bra natt och en härlig fredag...

    Kram Mia

    SvaraRadera