fredag 23 april 2010

Design by Vretinger


Idag mina vänner tänkte jag ta tillfälle att
presentera Design by Vretinger.
Det är en vän till mig, faktist en ganska så
ny vän. Jag är väldigt Tacksam över
att få lära känna henne.
En föredetta Stockholmare som numera har
titeln Dalkulla.
:D
Guuuuud så GLAD jag är för det.
Att hon flyttat hit alltså, för att jag fått en
ny vän för Livet.






Här och nu Annika tänkte jag beställa fler...
:)
Jag skulle vilja ha,
utekök
härligt
drömmar
Så där ja.
Nu har jag gjort min beställning.
Vill du se mer av dessa ordpinnar samt
allt annat snyggt som denna SNYGGA Dalkulla
tillverkar, då hittar Du henne HÄR.
Ha det gott.
kram
Linda

5 kommentarer:

  1. Vill också ha en sån :-) hihihi Super fiiiin!

    Kram & trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vänner kan man inte få för många av :-)

    Så fina ordpinnar..

    Ha nu en riktigt bra fredag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Ja de väcker absolut vill ha - begär :)
    Ha en skön fredagkväll!

    SvaraRadera
  4. Tack du fina!!
    Å här sitter jag lite rosa om kinderna över de fina ord, hoppas att du känner att jag har samma glädje i att träffat dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. ABSOLUT klart jag gör!

    :)))

    Kram till dig.

    SvaraRadera