måndag 5 april 2010

Björkar!?








Hej alla fina!


Tänk så mycket glädje denna blogg har gett
mig. Alla snälla omtänksamma kommentarer
som ni tar er tiden att ge mig.

Jag är sååå Tacksam.
Tack!

Jag tänkte berätta vad jag tänkt göra med
Björkarna som jag kapade i Hälsingland.
Det fattas en hel del fortfarande.
Men det är bara att hoppa i stövlarna och
åka till skogen.

Jag har ju ett Projekt så fort jorden går att
bruka. En större köksträdgård.
Det finns en redan, men den ska bli
STÖRRE!

:)

Björkarna ska fungera som stöd för mina
Luktärter som ska bli gigantiska denna sommar!
Det har jag bestämt!

Ni ska få se, när stödet är klart!

Ha en fortsatt fin dag bland alla Påskägg.

Kram
Linda

7 kommentarer:

  1. Aha, var det ett växtstöd du skulle göra, låter bra. Och Luktärter som är så fint, bra planer du har.
    Ha en fin kväll
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Det ska bli spännande att få se. Kram från Lena/isis

    SvaraRadera
  3. Tack för fina och värmande ord! Verkligen! Men självklart ställer jag upp när jag kan...... :-)

    Fint blev det!
    Wiiieeee!! :-)

    SvaraRadera
  4. Malin,det är jag som ska Tacka!

    Jag är himla glad över att du ville hjälpa mig.

    :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Luktärter är så vackra.Det kommer att bli så fint i din trädgård!

    SvaraRadera
  6. Låter som en bra plan , jag hejar på dig , ge inte upp så ska du se :D

    SvaraRadera
  7. Ahhh, det blir säkert jättebra och luktärterna kommer att bli jättestora och fina så klart..

    Kram Mia

    SvaraRadera