onsdag 31 mars 2010

Vinnaren ÄR!





Men så MÅNGA Ni är som valt att vara med
i min Tävling!

Jag är så överraskad, så ni kan aldrig tro.
:)

Det här måste vi göra om.
Eller hur?

Som vanligt är det min Man som säger ett
nummer av alla ni som kommenterat.
Ni är många som länkar, tack för det!

Jag blir glad ända ner till tårna och tillbaka!

Det blir extra många siffror att hålla reda på,
men vad spelar det för roll?

Ingen som helst!

VINNAREN ÄR.........





NR.2


Ingen mindre än min Mans syster, min svägerska
med andra ord.

Maila mig din adress Jonna.

Nära skoja bara.
Ett paket kommer inom kort.

GRATTIS!
TACK till alla ni som varit med.

Puss å Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. Vad Gulligt du har pyntat.Jättefin.Grattis till vinnaren!!!!1000 tack för en trevlig tävling.Önskar dej en fin kväll vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren! Vilken fin header och snygga bilder i inlägget :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till din svägerska & Tack för en fin tävling!

    Här kommer en jättestor Påskkram från mig till Dig Linda ",

    /Malin

    SvaraRadera
  4. GRATTIS till vinnaren..

    Ha nu en underbart bra skärtorsdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Grattis till svägerskan. Och en riktigt Glad Påsk.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. ååå va glad ja blir!!! tack! inte ofta man har turen att vinna nått:) hälsa bror min o tacka för att han är så bra på o välja siffra:)

    Glad påsk!

    SvaraRadera