söndag 21 mars 2010

Vilken tur!


( jag gillar verkligen julrosor )


Idag har jag och A varit på Auktion.
Brukar tycka det är himmelriket men det
kändes lite avslaget idag faktist.

Vet inte riktigt varför.
Kanske var det all denna fruktansvärda mängd
snö som fallit över oss idag, som drog ner betyget.


Men något som fick mig till ett leende
var iallafall ett skåp.
Ett turkost skåp i 2delar.
Som JAG nu är ägare till!

:)

Jag ska hämta det på Tisdag.

Hur kul som helst.
:)


Kram på Er.
Linda

5 kommentarer:

  1. Men då var ju auktionen lite bra iaf :-) Ett turkost skåp låter spännande..
    Snön låter mindre spännande, hoppas den inte kommer hit..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. MEN vad spännande =)))) Ja dom var bra på att göra skåp förr *blink*
    Herregud.... HUR får du med dig din man på auktion....!!! Skulle ALDRIG hända här!!

    Nu väntar jag ivrigt på skåp-bilder ;)

    Bamsekram til dig! /Malin

    SvaraRadera
  3. Min dröm är att ha lite pengar och gå på auktion ... drömmar infrias ibland så det är bara att vänta! *ler*
    :)

    SvaraRadera
  4. Alltid lika kul att kolla din blogg. HAr ju lite krångel med bredbandet så jag passar på och läser ikapp medan det inte hackar. Hoppas jag kan titta in i veckan och kolla på dina nyheter om det finns några kvar tänkte mest på vattenkannan...B-I;)PS ska med din moster på Dahliakväll mdträdgårdsföreningen. Skam den som ger sig någon gång blir det väl vår även om det inte ser ut som det just nu och imorgon skulle det bli mera snö hoppas metrologerna har fel!

    SvaraRadera
  5. Blir riktigt nyfiken på skåpet.Du får visa sen :) Ha en skön kväll.Kram Kicki

    SvaraRadera