torsdag 25 mars 2010

Varning HALT GOLV!


( vitt platt ägg 7kr, glas silver ägg 10kr )




( ägg 20kr )






Milda Matilda.
Gårdagen var ganska så innehållsrik måste
jag säga.
Barnen och jag väntade i evigheter på att
en BUSS skulle ta oss ner till vår lilla stad.
Den var något sen, 20min.
Såklart skulle det försökas att köra igen.
Själva resan tar väl ca. 7min.
Men igår skulle hon försöka på 2 blankt
tror jag.
Vilket resulterade i en tvärnit.
Tur var väl att jag precis satt fast barnen.
Men själv flög jag lite lätt bakåt och slog
i ryggen rätt ordentligt.
Väl nere på stan skulle vi då till att
Bowla. A mötte upp oss och resten av
hela familjen anslöt.
:)
Nu kommer vi till något mycket viktigt.
Det borde sitta en skylt, klart och tydligt
så att jag och alla andra mindre kunniga
förstår......
Varning HALT GOLV!
Bowlingbanorna alltså.
Visst va ska jag ut där å göra?
Men jag skulle visa barnen hur det går
till att BOWLA.
Vips så låg jag där.......
A skratta så jag trodde han skulle dö.
Kul!
Jättekul!
:)
Men jag bjuder på det!
Som så mycket annat!
Kram
Linda

8 kommentarer:

  1. Vilken tur att du klarade dig utan större blessyrer. Vilken snygg header du gjort!!
    Ha det bra! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Stackars din rygg, du slog i den 2 ggr samma dag, hoppas du inte har ont nu. Söta påskägg, dom var så små och fina.
    Ha det bra, var rädd om ryggen.
    Stora kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Fina ägg och fy för hala golv! Tur att du inte skadade dig! Ett gott skratt kan man ju alltid bjuda på! Ha en fin kväll och tänk att det är fredag i morgon! ♥

    SvaraRadera
  4. Det är ju inte så lite halt på banorna.. ha ha.. Men du vet att det bara är kloten som skall vara där? ;-) hoppas du inte slog dig..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. aj aj aj
    vet du - jag gjorde samma sak i alperna i julas
    men det var maken som skrek
    resten bara stirrade - typ "dumme schwedin"
    förutom barnen - dem tyckte det var väldigt roligt

    Idag åkte jag till posten och tjoho TACK!
    Har skurat diskbänken - vilken doft!!!

    SvaraRadera
  6. Passa på att vila opp ryggen i helgen...:-) och ha det så gott!!
    //Kram L

    SvaraRadera
  7. Oj, tur att du inte gjorde dig illa! Det är farligt med bowling... ;) själv får jag bara ont i handleden.

    Vad fint det är på hemsidan, massor av snygga bilder. Försökte fota min rosa tulpaner förra veckan men har inte hunnit kolla dem än.
    Och vilket tjusigt skåp du har köpt o målat, det är rätt sjukt hur lite färg kan förändra så mycket.
    Skulle hälsa på dig igår, men måste ha varit lite för sent ute. För visst var det väl torsdag igår?? Det är kanske meningen att jag ska ha ett ofrivilligt köpstopp :( Gör ett nytt försök någon annan dag!

    Ha en trevlig helg - måtte solen titta fram en stund... Kram, Ann-Louise

    SvaraRadera
  8. Hej älskade vännen! Så längesedan...
    Ville bara ge ett litet livstecken ifrån mig.
    Jag är sängliggandes nu. Det var lääänge sedan jag var så här dålig i skadan. Just nu så rinner svätten nedför ryggen då jag försöker sitta vid datorn o surfar in till dig. Det går knappt att sitta ned.
    Vill bara säga att jag tänker på dig Linda. Så härligt att se att du har det bra! Det värmer i hjärtat. :)
    Gud vad jag saknar dig!!!
    Och alla de andra. Har så dåligt samvete över att jag inte är här ute något. Det går bara inte.
    -Fölåt!
    Det kommer att ta ett tag innan jag "kommer upp" igen. Men jag tar mig upp. Det gör jag alltid. Men jag kan inte säga när. Bara att det kommer att ta ett bra tag. Och det känns så himla jobbigt just nu. Men jag lovar jag återkommer..hoppas du finns kvar då?
    (visst låter jag ynklig).

    Nej nu känns det som jag ska svimma. Måste lägga mig ned igen...
    Önskar dig en underbar påsk!
    Tusen kramar till dig du rara underbara. Åsa.

    SvaraRadera