lördag 6 mars 2010

Städning!

Hej alla glada människor!


Vilket underbart Vårväder vi fått äran att
njuta av idag här i Dalarna.
Nollgradigt och strålande SOL.

Det finns hopp tjejer!!

Killar med för den delen, men jag tror Ni är
i en mindre skala på denna sida faktist.







Som ni vet så har jag ju fått dessa juveler
från Maison Belle till butiken.....
De har jag haft användning för idag kan
jag säga. Det har städats idag, för fulla muggar
kan jag säga!
Jag älskar att städa!
Nä, nä, inget skoj!
Blodigt allvar.
Med hög musik till oxå, så är det desto bättre
för Tant Hansson.
( jag alltså )
Rent å snyggt blir det av M.B. och en doft
som inte går av för hackor.......
La de svinge........
Linda


9 kommentarer:

  1. Vi har också haft en riktigt solig och fin dag i dag.Jag har inte städat,i stället har jag tillbringat dagen ute i solskenet. Jag får städa i morgon i stället ;o)
    Ha det bra! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Ja visst finns det hopp! Jag har fått ny energi de senaste dagarna! De där produkterna är jättebra och med musik går städningen super. Jag spelar bl.a. Gary Moore när jag städar - på hög volym! Ha en skön helg! ♥

    SvaraRadera
  3. Hej och visst är det härligt att våren närmar sig! Jag gillar faktiskt också att städa roligt att få fint! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Här har det med varit ljuvligt väder och har meterologerna rätt så skall det fortsätta några dagar till Härligt!!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Jag ska också köpa något från Maison belle, så kanske det blir fart på städningen här också. Går riktigt trögt, fast jag vet att jag borde.
    Ha en fin dag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Visst är det härligt med solsken o fågelsång då blir man glad! Vilken fin blogg du har nu måste jag kika mer...Ha en sköön söndag! Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Tjaba tjena HALLÅ, då är man åter i bloggvärlden, hoppas allt bra med dig!? Själv har det varit underbara dagar i fjällen, verkligen skönt...... Så nu är jag laddad igen! Kram kram Malla

    SvaraRadera
  8. Hej min vän!

    Kan tro att ni har haft det gott!
    Kul att du är tillbaks.

    Kram från mig

    SvaraRadera
  9. Tjenixen, hon med Baguetten här! Hoppas ni haft en skön helg. Själv spenderade vi lördagseftermiddagen i slalombacken i Romme, inte helt fel kan jag säga! Även om det egentligen skulle behövas städas här hemma istället...Sköt om dig, kram Millis

    SvaraRadera