tisdag 16 mars 2010

Städat uterummet!

Jisses vad jag känner mig GLAD!

Glad över att det är vår, min familj, att jag
städat uterummet, att jag finns, ideèrna liksom bara
sprudlar just nu......

Håll i hatten för nu kommer MÅNGA
bilder från Uterummet.





( underbar Julros )








I sängen som står i uterummet trivs barnen
som fisken i vattnet, även mannen i Familjen
med en Travtidning ska tilläggas.





Ni vet ju att jag är en stor älskare av
blommor. Finns det något som gör en glad
så är det väl ändå blommor, så himla
härligt. Hemma hos oss står de lite överallt...
:)





.....Ute som Inne!





Snart får vi äntligen börja äta Middag från
grillen här ute.
Finns det något som är härligare?
VÄLKOMMEN du underbara Vår!
Kram
Linda

9 kommentarer:

  1. Alltid lika glad och full av energi! det smittar av sig så fort man tittar in :)

    Själv känner jag mig lite lurad i dag... såg så himla mysigt ut när man tittar ut och ser solen skiner men oj oj va kallt det var på promenaden.
    Vi (jag o smilla) håller oss inne idag och roar oss med att baka och påsk pyssla.

    Ditt uterum ser otroligt inbjudande ut... kanske tar med mig termosen och smyger in och njuter en stund!!

    Tack för att du finns, underbara vän.
    KRAM M.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder, våren har verkligen kommit.. (fast bara den där snön kunde försvinna helt.. ) :)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder.. Om inte allt för länge kan man sitta i uterum och altaner utan att frysa rumpan av sig :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dig, det är så skönt när man kan ha dörren öppen ut ett tag på dan. Blir ju kallt när solen försvinner sen. Hoppas kunna sitta ute till helgen här också. Du har så mysigt och fint i uterummet.
    Vårkram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Mmm... tänk då man får börja ta fram grillen :)
    Verkligen fina bilder från uterummet.
    Ha en skön kväll! Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Fina blommor och bilder och ja, uterum är det bästa av rum! Ha en skön kväll! ♥

    SvaraRadera
  7. Vilka fina bilder, och vilken härlig entusiasm. Det är skönt att bara få vara glad över allt det vardagliga! Ha en skön kväll//kram maria

    SvaraRadera
  8. Jag smäller av! Så fint så härligt!!

    SvaraRadera