tisdag 23 mars 2010

Skåpet!

Phu.......

Nu har jag passerat vägarbeten OCH spösnö
för att nå mitt nyinköpta fynd.

Skåpet!

Som är i 2delar och som jag har STORA
planer för, vi får väl se hur det blir i
slutändan.

Såklart kommer det bild så fort min skapelse
är klar. Jag tror närmare bestämt att jag ska
ta bort luckan på den övre delen, måla
och sen hänga den som en hylla ovanför matbordet.

Den nedre delen hamnar nog i Växthuset!

Nu vill jag passa på att varna känsliga tittare
för en extremt vacker miljöbild från vårt
GARAGE!



***





Japp detta är den sanna verkligheten!
230 Riksdaler fick jag betala.
:))
Kram på Er.
Linda

5 kommentarer:

  1. Vilket fynd! Visst känns det speciellt att få ropa in något än att gå till "B 31" på ikea, nog för att jag är en IKEA fan, men ändå! Nyfiken på slutresultatet! Ps, jag tror jag lyckades att länka;). KRAAM a

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Ja,visst är det ett fynd.
    Jag är också nyfiken på resultatet.

    Kram till dig
    Linda

    SvaraRadera
  3. Ett fynd och när det kommit i dina målarhänder så lär det bli än vackrare.. Ser fram emot att se slutresultatet..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du har bra planer för skåpet, ska bli kul och se när du delat det och placerat. Riktigt bra pris!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Nu får vi vänta och se hur du kommer att lösa det där! Det vet du nog bäst själv och det blir alltid bra! Lycka till!

    SvaraRadera