tisdag 30 mars 2010

Så här blev skåpet!












Det blev som jag tänkte.
Jag delade skåpet, tog bort luckan som gjorde
att hyllan kändes mindre levande.
Det blev ett enda stort STOP med luckan
kvar.
Målade den vit, ( såklart ).
Efter viss övertalning hämtade A skruv
och skruvdragare, kanske en å annan
svordom föll ur hans mun när han gick ner
i källaren.
Men vad gör man INTE för att få tyst på
sin Fru.
Gör det hon ber om såklart.
:D
Fint blev det och jag är väldigt
Tacksam min prins för hjälpen.
Love you.
;)
Tack till alla ni som tittar in.
Ha en fin Tisdag.
Kram
Linda


8 kommentarer:

  1. Du får allt o se så fint ut!!! kan erkänna att ja var skeptisk när ja såg det ursprungliga skåpet först.. men blev jättebra!

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  2. Visst blev det bra?

    Ellie tyckte det blev GANSKA SÅ BRA!!

    Kram till dig.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Det blev jättefint och dessutom ser det ut som om du behövde det - välfyllt! Ha en bra dag! ♥

    SvaraRadera
  4. Ursnyggt! Det hade jag ALDRIG kommit på!

    SvaraRadera
  5. Det blev jättefint, bra och ha ett förvaringsställe för saker man vill se. Där kan du plocka om efter humör och årstid.
    Ha det gott
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Hej AnnaMaria, exakt så känner jag med!

    :)

    Kram
    linda

    SvaraRadera
  7. Underbar blev den! Och fint har du gjort i den dessutom.

    Kram Lisa

    SvaraRadera