måndag 15 mars 2010

Maison Belle......


.....har det kommit en hel del nytt av till
butiken!
Rengöring för dig och ditt hem,
där varje produkt har en enastående
fräsch doft.
Just denna LIMESCALE är med på
VECKANS VARA denna vecka.
ord. pris 89:- nu 69:-
Den används i keramikhoar, golv, väggar,
duschkabiner, toalett mm.
Där extra rengöring krävs helt enkelt.






Handcremen är oslagbar, Kitchen rengöring
kan jag inte vara utan. Den som heter
GLASS, fönster och speglar, är kanon
och har en doft som är mycket god.
( I doften alltså. )


SINKS, är ett pulver du har ut i porslinhon
eller i den rostfria diskbänken.
Du skrubbar bort smutsen med denna, som
en peeling nästan funkar den.
Den har fått ett toppenbetyg av mig och de
kunder som provat den.
Hoppas du blir nyfiken och vill testa.
Ha en strålande Måndag i solen.
Kram
Linda






8 kommentarer:

  1. Du är rolig, får städningen att låta som det roligaste och mysigaste man kan hålla på med, det är ju inte så dumt då man typ städar eller diskar hela tiden känns det som :)

    Det låter som om man måste ta en tur till nornastigen... Limescale skulle sitta fint i duschen, klinkers har ju en tendens att se lite ofräscht ut när man duschat några gånger, särskilt om man dessutom har nyfärgat hår....

    Vi ses! Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. spännande produkter, jag kikar in i butiken!

    SvaraRadera
  3. Nej men nu glömde jag ju att du inte har nån webbutik. Går det att göra beställningar ändå?

    SvaraRadera
  4. Jag testar för fullt, men måste skaffa dem från närmare håll! ;o)
    Ha en skön måndag! ♥

    SvaraRadera
  5. Jo jag blir nyfiken på dessa produkter, jag har såpa till mycket. Men det skulle vara kul med något nytt.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Sofia....du har sååå rätt!

    Jag gillar verkligen att städa,gärna med hög musik!

    ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Njut i din trädgård.....ABSOLUT! Maila mig vad du vill ha så löser vi det.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  8. Håller med Sofia, hur kan du få städning låta så enkelt.....hahah Men ska prova en flaska kanske städningen blir roligare.... kram Malla

    SvaraRadera