lördag 13 mars 2010

Lycklig!








Kan man bli annat än Lycklig av denna röda
skönhet?

Nää, tror knappt det.
Att det dessutom sitter en Mårbacka kvist
i den gör ju inte saken sämre.
Lyckan och längtan till blommande vackra
Mårbacka Pelargoner är stor.
Väldigt stor!

:)

En annan sak som jag känner mig Lycklig
över idag, är denna Lördagskväll......

Vi är ett gäng på 4 vänner som ska träffas
över att å annat glas vin och god mat,
hos S.
Hon har dragit till med Halv 8 hos mig tema......

:)

....med lite Melodifestival oxå!

Hur kul som helst ska det bli!
Ses snart mina underbara vänner.

Puss & Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. Låter som härliga planer och den där röda kannan gör ju en glad! Mycket glada färger tror jag det blir inför sommaren!
    Ha en skön helg! ♥

    SvaraRadera
  2. Prickigt tycker jag väldig tmkt om! Ha det gott!
    :)

    SvaraRadera
  3. Å va kul med halv 8 hos mig-tema!
    Jag har själv tänkt på det och ska baske mig få ändan ur vagnen, den här gången:)

    Prickigt är härligt!

    Ha en superhärlig lördagkväll!(Behöver jag väl inte säja egentligen...)

    Kram/S

    SvaraRadera
  4. Det lät SKOJ!!! Hoppas att ni får en rolig kväll med skratt, god mat & BRA musik, shlager är aldrig fel en lördagkväll med tjejkompisarna.... :-) KRAM Malla

    SvaraRadera
  5. Hoppas kvällen varit så bra som den låter i ditt inlägg :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Men det låter ju fantastiskt KUL vännen!!
    Kannan är heeeelt underbar.... som du kanske sett i mitt senaste inlägg så är jag ju lite såld på prickigt =)

    Ha det så bra! Kram Malin

    SvaraRadera