måndag 1 mars 2010

Jag vann!

Hallå där ute i vårt avlånga land!


Idag har jag bestämt mig för att INTE
gnälla och vara sådär besvärad över att det
bara TOKspösnöar ute.

Jag har verkligen fått vårkänslor.........








Om ni kommer ihåg så var ju jag den Lyckliga
vinnaren hos Lotta på Fyra årstider, i
utlottningen från Bagaren och Kocken.

Tjiho, säger jag bara.

Jag vann!
Vilken vinst sen.
:)





Såklart var jag ju tvungen att sätta igång att
provbaka med en gång.
När jag fått jordens finaste bakformar finns
inget hinder till att börja baka.





Hur fina som helst.
Barnen var överlyckliga över att enkla
muffins kunde bli så fina. Att smaska på
Hjärtan och Rosor är ju inte helt fel.
Till sist vill jag bara ha lite tips.
HUR förklarar jag för min Man att jag var
tvungen att köpa en Foundation OCH ett
Mirakelpuder för 620:- ???
( några större mirakel har ännu icke skett, men
det kanske kommer. Det var ju trots allt ett
Mirakelpuder...)
Ni hör väl, visst förstår ni väl mitt köp?
Tips tages Tacksamt emot.
Kram
Linda



5 kommentarer:

  1. Åh, vilka söta. Grattis!
    Du säg att du har vunnit det. Det är ju typ inte som en lögn eftersom det förmodligen innebär en ren och skär vinst att kunna använda det. Dessutom så är det ju en win-win situation eftersom du blir ännu snyggare att se på och det vill väl maken eller hur!Ja, så du kan ju säga att tänk att nu har du köpt något som kommer även honom till gagn. Att du tänkte på honom när du köpte det och det är väl inte ditt fel om maken är lite dyr i drift.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Härliga Lisa!
    Tack.

    :)

    Att jag vunnit kan jag INTE säga,han betalade nämligen fakturan igår.....

    :o/

    Men det andra var ju för 17 klokrent!

    Tack igen.

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till fina vinsterna..

    Du får säga att det var ett fynd, att det hade kostat myyyycket mer ;-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Ser gott ut, när jag kan jag komma och fika?
    :-) Kram Malla

    SvaraRadera