söndag 14 mars 2010

Hur glad som helst!

Hej ALLA!


Jag hade en väldigt kul kväll igår med 3
fantastiska vänner.

S lyckades väldigt bra med sitt TEMA,
halv 8 hos mig.

Tack Sofia!




( syrèn knopp )


Vi avslutade kvällen på krogen. Då kan jag
tillägga att det var x antal år sedan jag var
där. Så lite vilsen var jag till en början, tur
att du var med A, å visade var skåpet ska stå!

;)




( dagens köp, jippi! )


Ni ska veta att i detta gäng då, så är
jag & A äldst. S, värdinnan för kvällen
är -10år, om man ska jämföra mot oss.

Hänger ni med?

Hon är rätt kul måste jag säga.
Igår drog hon till med en hejdundrande
kommentar........

Hon tyckte det var skönt att veta att man
vid 34års ålder fortfarande pallade med middagar,
vin, krogen och skratt i goda vänners sällskap.






Då kan jag i all hemlighet berätta att det
slutade med att vi 2 gamlingar var kvar längst.

Vad säger du nu S?

Jag är iallafall Hur glad som helst över att
tillbringat Lördagskvällen med goda vänner
OCH att jag idag gjort ett riktigt kul köp
av ett par skor......




This is my life...........


Puss å Kram
Linda

8 kommentarer:

  1. Det var nästan så att jag glömde läsa vad du skrivit för jag såg något som verkligen drog min blick till sig :) Vilka underbara skor du köpt!! Det var riktiga "bli glad skor". Jättefina var dom.
    Vad skojigt att du fick en så trevlig kväll med dina vänner. Önskar dig en bra vecka.Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Den här gången fick jag skratta så jag grina,jag e en riktig lipsill,eller hur!? ;-) du är för go, heeelt enkelt underbar!! Fina Linda, tack för igår, vilken tur att jag läste bloggen så sent, nu somnar jag med ett leende på läpparna...vi ses snart igen!! kramar i massor den purunga blåsta blondinen!!

    SvaraRadera
  3. HHahah det är bra LINDA så ska det se ut, visa dem yngre att vi då KAN ...vara kvar till dem stänger och slänger ut en... hihi Kram!! Malla

    SvaraRadera
  4. Lipsill?!
    Nää,inte så farligt tycker jag!???+?=?
    ;)
    Tack själv!
    :)

    Nu ska TANT sova.

    Godnatt.
    kramar i massor
    Linda

    SvaraRadera
  5. Bra att du fick bevisa att gammal är äldst och segast! Hoppas du får en skön början på veckan!
    Trevliga skor! ♥

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig helg du har haft..

    Jag pratade om ett par converse idag med sambon, jag vill med ha ett par röda.. Får nog unna mig ett par sådana :-P SNYGGA!!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Låter som en superrolig kväll! Och converse... det vill båda jag och dottern ha nya i vår.

    Kram Lisa

    SvaraRadera