torsdag 4 mars 2010

Fortfarande på Topp!








Ja, solen gör verkligen att Vårkänslorna
börjar att infinna sig så smått.
Som ni vet, med solen kommer massor av
Energi, iallafall för mig.
Så nu har jag gjort om lite inne på stora
tjejens rum. Hon är helnöjd. Jag har en viss
förmåga att vilja göra små rum i rummet.
Lika ute oxå. A blir galen, 314 stolar på
gräsmattan lite här och var.
Men vad spelar det för roll?
Ingen som helst!
;)
Ebba har sagt en längre tid att hon vill ha
nya gardiner.
Visst säger sömerskan! ( jag )
Så igår gjorde jag något HELT nytt.
Sydde en gardin med TVÅ tyg.
Hur jag fick till det fattar jag knappt själv,
men uppsatt är den och jag är imponerad
av mig själv......
Bettan väntar nu igen.....
P & K
Linda


3 kommentarer:

  1. Där hade du en jättefin tapet med stjärnor också. Och din gardin ser fin ut, ser inte så mycket, men det ser ut och vara fina tyger.
    Kramis
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Men oj oj vad du grejar! så fint det blir.Kan man beställa av dig nu?!

    Gissa om jag tänkte på dig idag :) t.o.m pappa lyckades hitta oss när vi gick på Årstiden och njöt av den fantastiska butik den är! Hittade så fina rostiga spaljeer som jag ville köpa...
    men Lovisa förbjöd mig att släpa på dessa långa skönheter på tåget :(
    Bäst att ha med en likasinnad på sådana inköps resor, du har ju köpt en hel blomsterhylla och släpat på tåget om jag inte minns helt fel. Vi MÅSTE få till en resa tillsammans SNART!!!

    Har det kommit in någon påfyllning av Maison Belle? det är verkligen en fröjd att använda dessa produkter!

    Ha det så bra min vän!!
    Kram M

    SvaraRadera
  3. Hallå där min underbara vän!

    Låter som att jag absolut skulle varit med där alltså!
    Vi måste få till det,så är det bara!

    Jag hoppas på Maison Belle under denna dag,Fredag.

    Kram till dig.
    Linda

    SvaraRadera