onsdag 3 mars 2010

Energi!

Hej på Er.



:)

Fasen vad härligt det är när solen skiner.
Av någon konstig anledning är jag denna dag,
fullproppad med ENERGI!

Inte var dag jag är det.
Så då är det bara att hugga i......




Tjiho!
Jag har tapetserat Ellies rum och klockan
är bara 11.00.
Visserligen bara en vägg, men det tar ju sin
lilla tid ändå. Sen när det kommer en liten
tjej som ska sitta i knä lite nu å då oxå.
Jisses så mycket jag kommer få gjort idag!
Tjiho!





Han jag ska bli gråhårig med vet ju
INTE vad jag har haft för mig denna fm.
Men jag tror jag varit GANSKA noga, så jag
kommer kanske få godkänt.
En som har gett godkänt är hon som bor
i rummet. Som hon har väntat på denna
vägg. Riktigt stolt är hon nu, när hon fått
Stjärnor som storasyster på väggen.





Nä, nu väntar lunchen på att bli lagad. Sen är
det dags för nästa projekt.
Bettan är otålig på att komma igång igen....
Kram på ER.
Linda



7 kommentarer:

  1. Men tänk vad du är duktig. Jag är djupt, grymt ja, helt sjukt imponerad!!!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Lisa,just nu är jag imponerad själv!
    Jag har sytt något jag aldrig gjort förrut......

    Lite fel,men va ...!

    ;)

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Det må jag säga. Jag har aldrig tapetserat helt själv. Duktigt! Den där solen som du pratar om har inte visat upp sig här, men när du säger det så kanske det finns hopp till i morgon! idag är det värsta ovädret här! Fortsätt leva på din extra energikick du! ♥

    SvaraRadera
  4. Vissa dagar har man ett himla flyt, det har du idag! Att fixa en vägg före 11:00 det var bra. Jättefin tapet, så söta stjärnor.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Vad du är duktig tjejen!!! Underbart söt den där tapeten med stjärnor. Jag brukar faktiskt tapetsera här hemma & det är ju faktiskt riktigt KUL! Bara jag slipper göra underarbetet, det brukar gubben få göra *fniss*

    Må så gott & skicka gärna över en laddning med energi om du har över *blink*
    Stora kramen från mig! /Malin

    SvaraRadera
  6. Vad roligt med sån energi! Du är verkligen duktig som tapetserade själv.
    Ingen sol här inte, bara mera snö. Hoppas att den ändå kommer i slutet på veckan.
    Ha en skön onsdagkväll! Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Solen är den perfekta energigivaren...
    Att tapetsera är så kul, att se när en fin vägg växer fram..

    Kram Mia

    SvaraRadera