onsdag 24 mars 2010

En ny samling






Nu har den otroligt vackra burken som är
ett Loppisfynd från Gotland hittat in.
Den har tidigare haft sin plats i växthuset, men
nu har jag fått en idè med den.
Den ska nämligen fyllas med en å annan
kavel är det tänkt.
En ny samling, jag börjat med.
Denna vackra gamla kavel är ett
Auktionsfynd från helgen.
Ingen att baka med, men så himla praktfull
att beskåda.
:)
Nu ska jag leta mig till farmor nån dag för
att se om hon har någon som ligger och
tar alldeles för stor plats i lådan.
Hoppas Hoppas!!
:)
Solen skiner och jag mår hur bra som helst!
Kram
Linda

8 kommentarer:

  1. Tänk att rostiga ting kan vara så vackra.. Kavlen i är oxå vacker, en bra start på en samling..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Ja vi mår bra när solen skiner och du mår bra av att gå på loppis och jag är urusel på det, men gillar att se vad andra visar på fina bilder! Ha en skön kväll! ♥

    SvaraRadera
  3. Så vackra bilder !
    Svar på din fråga: Jag använder photoshop när jag gör min header.Öppna ett nytt bildfönster och ändra storleken på det så att t.ex tre bilder ryms i rad.Flytta de bilder du vill ha till fönstret.Man jobbar i flera lager så gör texten på det sista lagret. Spara det som en bild.Väldigt svårt att förklara :) Hoppas att du har någon som kan hjälpa dig.
    Lycka till! Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. SNYGG header! fniss kram på DÄ Malla

    SvaraRadera
  5. MALIN!

    Ja äntligen......
    Så jag har fixat å donat med detta alltså!

    :D

    Nä,allvarligt. STORT TACK för all din hjälp,halva Sverige har försökt få mig förstå....

    Lönlöst!
    Tur att DU finns.

    Kram till dig.
    Linda

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig blogg du har!!! Väldigt mycket inspiration får jag här. Jag lägger dig i min blogglista så jag inte tappar bort dig. :) :) Lena/isis

    SvaraRadera
  7. Men HALLÅ! viket proffs du är! Det kanske var värt mödan och slit i håret i 23 timmar, haha Fantastiskt fint! Puss på`re!

    SvaraRadera
  8. Puss på`re!

    Jag harklar mig å säger lite tyst,jag har fått hjälp!

    ;)

    Bra va?
    Kram

    SvaraRadera