lördag 27 mars 2010

En fråga!











Hej alla fina människor!


Härliga kulörer på textilier har kommit in
i butiken från N & K.

Ljuvliga små servetter och kökshanddukar som
vi absolut INTE kan vara utan med sommarens
nybakta bullar och hemgjord jordgubbssaft.

:)

Annars då.
Jo, denna fm. har vi, min man och jag städat
i pannrummet.
Jag älskar att städa men INTE
i Pannrummet.

Förstår mig inte på karln, är det något ställe
som han vill ha ordning och reda på. Då är
det i pannrummet!!!??????????????

Nästan så det krävs en förklaring.

Sen är det så att han jag lever med har
EN FRÅGA!

- Är det någon i detta avlånga land som
täckt över sin äkta hälfts hårddisk med ett
Gammalt örngott?
:(


Så, nu var det gjort och jag har kommit tillbaka
igen. Svara nu RÄTTA svaret allesammans där ute..........
Själv tycker jag det är en alldeles
utmärkt idè.

:)


Ha en fortsatt skön helg.
Kram
Linda

13 kommentarer:

  1. Härliga färger på kökshandukar och servetter!
    Örngottet var ingen dum ide´men jag tror inte jag skulle få förståelse från maken ;o)
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar klä in min äkta hälft i gamla örngott så han inte ska bli allt för dammig,han hävdar att det inte är damm utan en naturlig skiftning av hårfärg. Fattar inte. så varför inte hårddisken??? Kram

    SvaraRadera
  3. men nu är det jag igen, när jag var hos dig på Homepartyt hade du bakat chocolatechipcocies som var sååå goda. Jag har bara ett recept fr USA, lite lättare utan crisco och deras mått, får jag snylta ditt recept tro???? Kram du fina!

    SvaraRadera
  4. Absolut gör det!

    Men säg inte att receptet kommer från Leila.
    ;)

    Säg att det är mitt hemliga recept.....

    Sök på recept.nu

    Lycka Till.

    Kram till dig.
    Linda

    SvaraRadera
  5. Ha ha.....

    Jag kan säga att han trodde jag gått å blitt sjuk!

    Det blir jag ju lite nu å då.....

    kram kram
    Linda

    SvaraRadera
  6. Åhh, vilka fina kökshandukar. Jag som älskar N & K textiler. Vad kostar handdukarna och finns det möjlighet att du skickar med posten då jag bor i Hälsingland???

    Jättefin blogg

    SvaraRadera
  7. Men nu fattar jag inte... menar du bokstavligen eller är det en metafor för att sätta ett örngott över huvudet på gubben. Det kan du väl kanske göra. Men kanske inte ett rosa då...
    Älskar Nyblom och Kollén fattar inte varför du inte har en web-shop.

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  8. Hej Tess!

    Kul att du är här.
    Absolut visst skickar jag.

    Kökshandduken kostar 65:-
    Servetten 35:-
    Maila mig om du är intresserad.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  9. Lisa......

    :D
    :D

    Gissa om jag skrattar nu.Visar absolut inte ditt svar till Andreas kan jag säga.

    Men JA,jag har gjort det ja!
    Han tittade på mig med MYCKET konstiga ögon.............

    N&K är underbart,jag skickar gärna!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  10. Önskar dig också en fortsatt skön helg och sååå vackra bilder du visar! Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Vilka härliga kökshanddukar! ljuvligt sommriga.
    Vilken fin blogg du har, skall genast kika mera.
    Ha det gott!
    Kram Åsa
    Ps Tack för tipset, skall genast hämta ett örngott.

    SvaraRadera
  12. Här är det örngott tex över vissa stolar, perfekt liten tyggrej och dölja saker med. Så jag håller med dig. Jättefina handdukar, jag gillar både färg och mönster.
    Ha en fin söndag
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  13. Kul att jag hittade din fina blogg och nu är jag med i din tävling också. Tävling hos mig också om du vill vara med. Kul med en egen butik.
    Jag måste också prova att ta in äppel- eller päronkvistar.Bra idé med örngottet som döljer den fula hårddisken!!! Hälsa det:-)
    Ha en fin påskvecka!
    Kram Susanne

    SvaraRadera