torsdag 25 februari 2010

Tvättstugan....








.....tillbringar vi en del tid i, iallafall jag.
Jag kan inte höja min man till skyarna om
att det är en välbesökt plats för honom direkt.
Det skulle vara badkaret då, som får dit
honom. ;)
Men mig gör det inget, jag tycker det är rätt
rofyllt att stå och vika tvätt.
( förutom efter en semester, då är det pest )
Därför har jag gjort det lite ombonat i
Tvättstugan, så det ska kännas lite mer
än en tvättstuga. För mig och min själ
har jag lyckats. Jag trivs där.
Det blir absolut inte sämre med tanke på
att jag nu kört den första maskinen med
tvättmedel & sköljmedel från maison belle.
Jisses vilken doft!
:)
Om ni ser någon komma svepandes förbi,
med en doft av kanelstång och välblommande
Jarsmin buske.......
Då är det definitivt JAG!
:D
Ha en underbar dag.
Kram Linda


13 kommentarer:

  1. Så fint skulle jag vilja ha i vår tvättstuga också, där ser ut som en smärre katastrof nu.
    Ha en fin torsdag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Så fin Tvättstuga.
    Ja det är viktigt att ha mysigt där och Vi har ingången så folk kommer rakt in i vår tvättstuga när de besöker oss, så det gäller att hålla undan.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. OCH jag... det där med jasmin och kanelstång, plus en del andra underbara dofter. Ja visst var det litet komiskt med något så udda som tvättstugeinlägg från oss båda samtidigt! Tycker om din tvättstuga! ♥

    SvaraRadera
  4. Hahaaaa,ja det var riktigt lustigt!

    ;)

    Kram till dig

    SvaraRadera
  5. Fina bilder från din tvättstuga.. Min är rena kaoset då det är ett genomgångsrum in till pannrummet med.. Får klura på hur jag kan få det lite trevligare..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Kom och fixa min lilla kokvrå, jag menar tvättstuga oxå... jag försöker röja undan emellanåt, men det är ju ett bra ställe att lägga grejor på INNAN man lägger dem där de ska vara!??? Varför gör man på detta viset??

    Skulle hälsa på hos dig idag, men jag har ju missat att du stänger tidigare... trodde jag blivit allmänt förvirrad (mer förvirrad alltså) så jag var tvungen att fråga barnen om det verkligen var torsdag idag ;) ja ja - jag kommer en annan dag!

    Ha en bra kväll! Kram kram

    SvaraRadera
  7. Var och handlade Rengöring för Badrummet med Lavendeldoft hos dig i Lördags,kan tala om att här städas badrummet ofta nu vilken underbar doft. Tack för det.

    Helene

    SvaraRadera
  8. Ann-Louise......
    Hoppas vi ses på Lördag då!

    Kram kram
    Linda

    SvaraRadera
  9. Helene,visst är den bra?

    Å doften sen,ljuvlig.
    Tack för att du skrev att du gillade den.

    Linda
    :)

    SvaraRadera
  10. Jag kan tala om att det städas för fullt på Nybydalsvägen med! Det luktar sååå härligt och rent med de nya produkterna. En fröjd för ögat är de också! Och du, vilken fin tvättstuga du/ni har. Kram Emma

    SvaraRadera
  11. Kanske man borde göra det lite mysigare i tvättstugan så att det jobbet blev lite roligare :) Låter som en underbar doft, får nog pröva på det där.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  12. Ja, där tillbringar jag också en hel del tid. Ja, i min då alltså... och den är långt ifrån lika fin som din. Jättemysigt ju!

    kram Lisa

    SvaraRadera