fredag 12 februari 2010

Snart finns.......

Hej alla rara människor!




Jag tänkte ta tillfälle i akt att presentera en NYHET
som snart finns i butiken.

Rengöring och Tvättmedel från
ISABELLA SMITH.

Tjjiiiiihhhooooooooooooooooooooo!







Jag är väldigt glad över dessa ska Ni veta.

:)

Ska bli så spännande att testa dem och sen ska de
dofta fantastiskt gott också.
Att det sen är väldigt vackra flaskor
så de med all fördel kan stå framme på bänken är väl bara det
ett plus!

Här ska det snart städas för fullt!








Att få blanda sin egen tvätt med detta tvättmedel
kan väl inte kännas annat än BRA!

Mjukt och skönt. Men framförallt att
det INTE är några konstigheter i flaskan.

EKOLOGISKT med andra ord!




Ha det gott allihop!
Sen ska ni veta att jag blir så himla glad
över alla era kommentarer, nya som gamla besökare.

Tack för att Ni gör detta !

;D




Stor KRAM
Linda

7 kommentarer:

  1. Hej! hoppas ni har det bra i backen! Vad fina flaskorna är, ska bli spännande att prova:) kram Jonna

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att du får Maison Belle! Då slipper jag beställa de via nätet...de doftar uuuunderbart. Hoppas ni njuter av After Skin...hrm... jag menar skidåkning med barnen! ;-) Kram Karolin

    SvaraRadera
  3. Allt som gör städning och tvätt roligare är välkommet, och det här verkar vara bra grejer.
    Kul att du är med i min utlottning.
    Ha en fin helg och Valentindag.
    Hjärtekram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Heej min sköna! Jag är igentligen inte här..Jag har andra fredags uppdrag att göra. jag smyger mig in i kontorsrummet när ingen ser och stjäl mig lite tid. Vill bara önska i all hast en härlig helg med alla hjärtans kramar. Kyss din man, då förbränner du kallorier, hihi. Kolla in min LOVE-blogg! ;)

    Mmmmm...jag känner dofterna enda hit!!!
    Dessa skulle jag vilja ha. Då kanske städningen blir en dans på rosor. ;)

    Nej du goa vännen...jag kan inte bli långrandig i dag. Måste smyga ut igen. Jäkla dörr att knaka!
    Tillbaka till ansvaret!
    Puss & Kram / Åsa.

    SvaraRadera
  5. Ja flaskorna är i alla fall fina och det är ju bra, för kanske det lockar till disk och städning då :)
    Ha en mysig helg! Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Får jag låna en bild på en av flaskorna av dig?

    SvaraRadera