söndag 7 februari 2010

Snart Alla Hjärtans Dag....

Från Sälenfjällens vinterlandskap säger
jag nu HALLÅ!



Först måste jag bara säga att jag nu märkt
att jag inte kommer att ha så himla stor
möjlighet att göra så många inlägg under
denna semestervecka.

:(

Det mobila bredbandet är så SJUKT segt
så jag tror jag håller på att bli knäpp.
Det har tagit mig 45minuter att komma
hit och fått ut dessa två bilder.

Jisses.










Hur som helst så befinner vi oss med
Nära & Kära i Sälen.
Här ska det åkas skidor på både
bredden och längden.

Men tillbaks till anledningen av detta inlägg.

Snart Alla Hjärtans Dag..........

Jag tänkte som såhär, En Hjärtankrona av
Ståltråd och Pärlor tänkte jag ta att skicka
till någon av Er.

( som jag tillverkat )

Lämna en kommentar på detta inlägg så
är du med och tävlar.

Tjihhooooooo!

Ha överseende. Det kan ta sin tid innan just
Din kommentar har slussats ut här!

Vem som har Lyckan berättar jag om en
vecka. Alltså Söndagen den 14 Februari.


Lycka till Allihop.
Tack än en gång för att du varit här.

Nu väntar sängen i detta Snörike.
Godnatt.

Kram
Linda

29 kommentarer:

  1. Självklart vill jag vara med och vinna :0)
    Hoppas ni får en skön och avkopplande semester i sälen!! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt fin semester! Det låter härligt med skidåkningen :)
    Din fina hjärtkrona vill jag gärna vara med och tävla om!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Å så mysigt med Sälen semester :o)
    Hoppas Du får en fin vecka och att solen lyser på Dej!

    Klart Jag vill vara med och Tävla om den fina Hjärtkronan....

    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Linda!! jag gillar verkligen din blogg=) jag vill vara med å tävla om hjärtat. kram Lisa Fallhagen

    SvaraRadera
  5. Ja tekniken är bra..... när den fungerar.. Men jag hoppas ni har det bra i skidlandet och får många härliga stunder..

    Och vilken härlig hjärtankrona, den vill ju jag vara med och slåss om..

    Njut nu av din semester..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Sälen..jag längtar. Vi ska dit snart;-)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Det låter väldigt skönt, hoppas solen lyser i backarna. Kanske kan du sitta i lä och njuta av lite sol, låter som en toppenvecka.
    Ha det jöttebra
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Hahaha, men min gulliga, jag har inte varit i Sälen utan i Bydalsfjällen eller snarare Oviksfjällen eller närmare bestämt Västfjället och Bydalen och Höglekardalen i Jämtland. Du vet jag får inte åka så långt;) Jag vill ju förstås gärna vara med och tävla om hjärtatkronan!

    Kram Lisa
    kram Lisa

    SvaraRadera
  9. Men ååh vad skönt med semester....

    Hoppas du får en underbar veckas ledighet min vän ",

    Självklart vill jag vara med o tävla om din fina hjärtkrona, o länkar gör jag naturligtvis =)

    Ha det bäst!!
    STOR KRAM Malin

    SvaraRadera
  10. Guuud va ja längtar..... vill också vara i fjällen NU!

    Ska bli kul och testa ett (för oss) nytt ställe= Klövsjö :)

    Ha så himla mysigt nu!!! hälsa så mycket till de andra.

    Kram M.


    ps. ta det lila lugna med benet....

    SvaraRadera
  11. HÖrru!! Inga brutna ben i fjällen nu!! Det viktigaste av ALLT, ta hand om varandra och njut av lediga dagar......kramen Malla

    SvaraRadera
  12. Så skönt att få vara i fjällen! Hoppas ni har fint väder och får åka mycket skidor. Ingen sån där sträckning i muskeln nu bara...

    Njut av att vara ledig - det har du gjort dig förtjänt av!

    Kram, Ann-Louise

    SvaraRadera
  13. Hej min kära vän! Hoppas att ni får en toppen semester!! :-) Inga brutna ben bara! ;-) Tänker på er!! ps självklart vill jag vara med att ha chansen att vinna ett konstverk av dig! Kram Sofia

    SvaraRadera
  14. Första gången jag skrive ren kommentar..
    Men åh så många ggr jag velat, Du har en helt under blogg!!! Fortsätt med det.. Du inspirerar...
    & självklart vill jag va med o tävla...

    SvaraRadera
  15. Åhhh du goaste underbara!
    Är du i sälen och åker på både brädden och längden! Hihi. Du skulle ha packat ned mig i din resväska. Kan du tänka dig så kul vi skulle ha där i backen!!! :))
    Vad är flitig och TÅLAMODIG som bloggar med mobil bredband. 45min ja jisses säger jag bara.
    Men du..JAG ÄR GLAD FÖR ATT DU GJORDE DET!
    Nu kan jag få chansken att vinna något underbart fint till alla hjärtans dag!!!! Som är gjord utav dig kära Linda! Tänk vad min make skulle bli förvånad? Haha. Han är ju ingen som håller reda på alla hjärtan, säger han (även om jag påminner honom). Jag tror han ljuger. Så jag brukar bli utan. .. Ja..jo lite snyftigt är det allt. Jag vet att det har med förväntningar att göra. Så jag brukar försöka att inte förvänta mig något. Men..det är svårt i bland när vänner o bekanta berättar vad de har fått av sina äkta män.
    Jag brukar i stället fira med min lilla prinsessa! :) Vi gör jättefina kort till varandra med hjärtan och allt. Pappa får också såklart av oss båda! :) Även en fin upp dukat middag. Också brukar jag baka något gott till efter rätt. :)

    Oj oj..nu fick jag sylt på fingrarna igen! ;)

    Kom hem med alla benen i behåll vännen!!!
    Och med nya krafter och en bunt energi.

    Önskar dig fina dagar!

    Jo du..jag är självklart med i utlottningen!
    Men det förstod du säkert redan.
    Skulle man länka också?

    Puss & Kram / Åsa.

    SvaraRadera
  16. Hm..??..ehhh..skulle du visa några hatt askar..eller hur var det?
    Är jag helt ute o snurrar nu..hihi.?
    Kram igen. Åsa.

    SvaraRadera
  17. Nä..förlåt, det var ju DU som visade din mamma dina hatt askar!
    Vad jag yrar...bäst att dricka lite kaffe!
    Nu ska jag sluta plåga ditt kommentarfält.
    Krameli kram / Åsa.

    SvaraRadera
  18. Hallå! Här är en till som vill vara med och tävla.. Kram från Åsa.
    Jag länkar inne hos mig.??

    SvaraRadera
  19. Tävla är skoj och en hjärterkrona är ännu skojigare! Länkar från min blogg. Ha det gott i Sälen! ♥

    SvaraRadera
  20. Åhh...vilken fin!!
    Kransen skulle passa perfekt hemma hos mig ;)
    Njut nu av sköna dagar i "vinterlandet"!!

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  21. Åh vad fin den va :) Den skulle passa fint i vårt nybyggda hus här nere skåne.

    Har blivit så förälskad i den lantligt romantiska stilen.

    Har ju ett hjärta som du gjort som Maria köpte inne hos dej och tog med sig ner hit när vi hade dop för lilltjejen :)

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  22. Halloj där i backarna...
    Hittade hit av en slump...men vilken myysig blogg du har...
    Såklart e jag gärna med o tävlar....
    Kraaamizar Git

    SvaraRadera
  23. Åhh vilken fin. Jag vill vinna.

    SvaraRadera
  24. Vi kanske möttes du o jag. Jag åkte hem fr Sälen i söndags då det var underbart väder. Hoppas ni haft det lika härligt som jag hade. Kan leva ett tag på dessa svängar... Hur härligt som helst med fjälluft...Njut!!
    Kram Jojo

    SvaraRadera
  25. Hei.
    Flott blogg du har! Så at du hadde en konkurranse og jeg vil gjerne være med.
    Ha en flott dag!
    Klem fra Mette

    SvaraRadera
  26. Jag är med i tävlingen och hoppas på vinst...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Aha det är därför A har semester.. när vi pratade sist så hann vi aldrig till detta! Hoppas ni får en skön avslutande skiddag med sol o varm choklad. Ni packar ihop och drar hem imorgon söndag antar jag. Hoppa över sista åket! Kram, vi hörs av när du är hemma igen.//H2

    SvaraRadera
  28. Vad underbart att komma ifrån och åka lite skidor... (avis) Tack för de finaste hjärtat till alla hjärtans dag,helt fantastiskt vackert! Ha en underbar tripp! Mvh Jessica tiger_racing

    SvaraRadera
  29. Åh,vad underbart att åka skidor i Sälen...nu är man allt avis lite lätt.. Tack för de finaste Tilda hjärtat till min alla hjärtans dag.. Ha det så bra i Sälen! Mvh Jessica,tiger_racing

    SvaraRadera