söndag 14 februari 2010

Nummer 14....






Phu, nu är vi hemma igen!

Det har varit en Fantastiskt
härlig vecka.


Nu ska jag berätta vem som vunnit min
Hjärtankrona.

I bilen på vägen hem idag bestämde jag mig
för att kommentar NUMMER 14
ÄR VINNAREN!

:D

Ingen mindre än Du ANNA M.

Grattis!

Kul tycker jag, eftersom det var första
gången du kommenterade på min
blogg.

Jag vet ju var din postlåda finns, så jag lägger
ditt paket där!
Kram på dej.


Ha en fortsatt bra
Alla Hjärtans Dag allesammans.


Nu ska jag gå och pussa på min Man.

:)

Puss å Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Åhh grattis still vinnaren! Hon kommer att älska den. :)
    Välkommen hem raring!
    Önskar dig fortsatt trevlig alla hjärtan.
    Puss & Kram / Åsa.

    SvaraRadera
  2. Men ååååhh!!!!

    Vad glad jag blir!!!! TACK!!!!!!!
    Kram till dig!!!

    SvaraRadera
  3. Tack Åsa!

    Du är väl för go!

    :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. HÄRLIGT Anna!

    Jag blir oxå glad,när du känner glädjen över min skapelse!

    Kram till Dig.
    Linda

    SvaraRadera