onsdag 24 februari 2010

Njuter av Livet!












Njuter av Livet var det.
Det är precis det som jag gör just nu.
Jag känner mig Lycklig helt enkelt.

Känner stor Kärlek och Glädje till hela min
Familj, som är väldigt stor. :) Sen alla mina
vänner förstås.
Jag har en vinstlott i mina barn och min Man
som orkar stå ut med allt jag gör.
Jag är väldigt tacksam över att Ni alla finns.

I runda svängar kan jag sammanfatta det som
att jag just nu verkligen mår toppen.

Ni här ute bloggvärlden som tar Er tiden att
titta in här.
Idag paserar besöksräknaren 10000....

TACK!

:)

Stor kram till er alla.
Linda

6 kommentarer:

  1. Ja, visst är det underbart när livet 'flyter på' & man bara får leva o ha det bra ",

    GRATTIS till alla besökare!! Visst är det inspirerande när man ser hur många som vill 'titta in' o följa det man skriver om.

    Må så gott min vän!! Här i Nora skiner solen & 'de ä gött o leva'!!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Tror att det är viktigt att man är tacksam över det man har! Fint att du visar det! Då ska man dela med sig, precis som vi bloggare gör! Ha en skön kväll! ♥

    SvaraRadera
  3. Åhh vad härlig känsla du har:) Så skulle vi känna jämnt, men inte så lätt alltid. Du kan ju skicka lite av den känslan till mig, känns som jag behöver det nu i snön:)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att se att du är nöjd med tillvaron! Man borde komma i håg det lite oftare hur bra man har det och hur mycket man har att vara tacksam för.

    SvaraRadera
  5. Så där känner jag med.. Visst är det underbart..

    Grattis till alla besökare..

    Kramar Mia

    SvaraRadera
  6. Hej vännen, skönt att höra att du mår så bra!! Det glädjer mig.....:-) Själv har jag nackspärr .....grrrrrrr Men svägerskan ska snart få ta sig an mig.....få se om hon kan trolla bort det..... kramar till dig från mig Malla

    SvaraRadera