måndag 15 februari 2010

Kärlek!


Ingen har väl missat att det var Alla Hjärtans
Dag igår?
Min Man fick en väldigt fin present av mig.
Ingen sak, utan fina ord.
Jag tror han blev lite chockad. Näst intill
jag med. :)
Jag ska bli en bättre Mamma och Fru helt
enkelt.
Vet ni vad jag började morgonen med?
Tände ljus, för att sedan gå och väcka A.
Jag hann inte väcka honom, på något
sätt lyckades han höra hur jag tassade runt.
Väldigt frågande undrade han vad jag höll
på med kl. sex på morgonen.
- Tänder ljus!
Jag skulle till att väcka dig nu.
TYST, blev det och en märklig blick!
- Är du sjuk?
Näää, absolut inte!
Visar lite KÄRLEK bara!
:)
Kram
Linda

10 kommentarer:

  1. Min man är bra på att säga snälla ord, men jag skulle kunna bli mycket bättre.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Det var väl en trevlig överraskning.Men att han trodde att du skulle vara sjuk ;o),hihi.. du får väl göra det lite oftare i fortsättningen så att han inte blir så chockad ;o)
    Ha en riktigt fin dag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Här räcker det att man tittar på varandra så pirrar det i kroppen fortfarande.Våran kärlek blir bara starkare och starkare.Helt underbart.Ha en skön måndag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Ja DÅ hade min sambo med blivit chockad då det är han som är morronpigg av oss två.. Så hade jag varit uppe och tassat kl 6 så hade han undrat.. Ha ha..
    Hopas ni hade en mysig dag igår och så även idag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Verkar som om du hade en fin dag i kärlekens tecken! Hos oss är det mannen som tänder ljus varje morgon med undantag av i går när det var min tur! ♥

    SvaraRadera
  6. Grattis Linda..du har vunnit första pris i min tävling.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Men va gulligt av dig..... o så frågar han om du är SJUK?!?!!
    Hihi - ja man måste få va lite 'tokig' ibland *blink*blink*

    Här får du ett helt lass med kramar från mig!
    /Malin

    SvaraRadera
  8. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

    Nu gråter jag av Lycka!

    Jordens största KRAM!
    Linda

    SvaraRadera
  9. Vilken tur du har då....... :-) '
    Grattis till vinsten... hehhe
    Kram Malla

    SvaraRadera
  10. TACK Malin!

    :D

    Jag är såååå glad!

    Kram

    SvaraRadera